پنجعلی: اگر بهاروند مقصر است چرا عزیزى خادم از او استفاده مى کند؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در خصوص اظهارات اخیر شهاب الدین عزیزی خادم که اعلام کرده مدیران قبلی مقصر از دست رفتن میزبانی برای ایران هستند و او یک فدراسیون ویرانه را تحویل گرفته اظهار داشت: این صحبت‌ها اصلاً قابل قبول نیست و این بهانه ها نخ نما شده است. صحبتهای عزیزی‌خادم بسیار عجیب است. اگر میزبانی از دست ما رفته مربوط به یک سال گذشته و زمان حضور بهاروند در فدراسیون بوده، حالا اگر مقصر بهاروند است و بد کار کرده چرا عزیزی‌خادم او را رئیس سازمان لیگ گذشته و از او استفاده می کند؟

وی ادامه داد:از دست رفتن میزبانی طبیعتا ربطی به زمان تاج ندارد و برای زمان بهاروند بوده. برای من جالب است که عزیزی خادم این صحبت‌ها را مطرح می کند، به هر حال او رئیس شدن در فدراسیون را مدیون بهاروند است اما عملاً دارد از دست رفتن میزبانی را به گردن بهاروند می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

نقش پررنگ بهاروند در سلب میزبانی از ایران/ آقای عزیزی خادم! آینده فدراسیونِ «به گل‌نشسته» را قربانی روابط فامیلی نکنید

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: اگر فدراسیون ویرانه است چرا آقای عزیزی‌خادم برای کار آمده؟ او که می دانسته وضعیت فوتبال ما چطور است پس چرا نیامده بهانه می‌آورد. از این به بعد هم باید منتظر چنین بهانه هایی از سوی عزیزی خادم باشیم چون او اتفاقات منفی را می‌خواهد به مدیران قبلی نسبت بدهد.

پنجعلی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که رئیس فدراسیون بتواند مشکلات فوتبال را حل کند نه اینکه فقط بگوید نمی توانم و مشکلات را گردن شخص دیگری بیاندازد. این نوع مدیریت اصلاً درست نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش وضعیت فوتبال ایران چه تغییری در دوره جدید خواهد کرد گفت: چیزی درست نمی شود و همه چیز بدتر هم می‌شود. ما از نظر زیرساختی در فوتبال مشکل داریم و به خاطر همین مشکلات هیچ وقت تمام نمی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    بااین مدیران ورئیس جدیدفوتبال ما روبه نابودی میبرن فقط اومدن جیباشونوپرکنن بعدم بگن ویرانه رو نمیشدآبادکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس