کد خبر 1192563
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض مجازی بازیکنان پرسپولیس

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اعضای این تیم قول داد بخشی از پول قراردادهای فصل جاری را تا پایان سال پرداخت کند.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زمان حضور در این تیم توانست طلب ۳۰ درصدی بازیکنان بابت قراردادهای فصل گذشته را پرداخت کند و به طور میانگین نیز ۳۵ درصد از مبالغ مالی مربوط به حضورشان در فصل جاری را به حساب آنها واریز کند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراض کرده و با «آنفالو» کردن صفحه رسمی باشگاه و قراردادن رنگ قرمز در استوری های خود درخواست پول کردند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری تاکنون دو بار با پنجره‌های بسته به دلیل بدهی‌های سنگین خود به خارجی‌ها روبرو شده بود اما هر بار توانست پول برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به همراه ماریو بودیمیر که طلبکاران کروات این باشگاه بودند را پرداخت کند تا بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند.

با این حال بازیکنان فعلی این تیم بی توجه به مشکلات مالی سرخ‌ها خواهان دریافت بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری خود شده‌اند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای اینکه مشکلات مالی خود را بیشتر از این رسانه‌ای نکند قول پرداخت پول به اعضای این تیم داده است تا بتوانند اعتراض آنها را خاموش کنند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد این مبلغ را در هفته جاری به حساب بازیکنان واریز کرده و میزان دریافتی تیم را حداقل به ۴۵ درصد برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیحا IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    4 2
    خدا شانس بده کیسه فقط یه شیخ میگیره 21 میلیارد باقی بماند بعد پرسپولیس چی هیچی تازه بازم نمیتونن جام بگیرن تازه تیم حکومتی هم پرسپولیسه !!!!طفلی ها از بی جوابی بابا بابا میکنن .....
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      1 0
      فقط بازیکنای پرسپولیس با تعصب خودشون قهرمان میشن و بقیه بی تعصبن! اگه هر کی میاد تو پرسپولیس با تعصبه و عشقی بازی میکنه چطور زمان رویانیان که تمام ستاره های لیگ رو با قراردادهای گزاف گرفت تیم هفتم و هشتم شد. در واقع باید بگیم اون موقع مسئولین تعصب نداشتن. این چیزی که ما میبینیم حمایت عجیب و غریب از تیم پرسپولیسه. چه چیز از این واضح تر که تیم رو با هواپیمای چارتر و بدون ویزا میفرستن قطر و همه بازیکنای جدیدشون رو هم بازی میدن طوری که تیم های متمول عربی انگشت به دهان موندن. این تیم سفرهای تو ایرانش رو هم با چارتر میره! ستاره های لیگ رو به راحتی میگیرن و همیشه یه هوادار پولدار هزینه ها رومتقبل میشه! اصلا تا حالا از خودت پرسیدی توی زمان حکومت بابا مسعود چند تا پنالتی علیه این تیم و چند تا به نفعش گرفتن. توی همه حکم ها هم که حق با پرسپولیسه. وزیر ارتباطات هم با اون ثروت هنگفتش علنا پرسپولیسیه!!!
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 2
    نترسید این موضوع هم مثل همیشه ختم به خیر میشه! بابا مسعود هنوز هست گرچه سال آخره و میدونید سال بعد دستتون به هیچ جا نمیرسه! البته میتونستید مثل شجاع و علیپور و بیرانوند بعد از سال ها کاموری تو سال اخر حکومت بابا مسعود تیم رو ترک کنید که به راحتی به حقتون برسید. برانکو این رو فهمید و دو سه تا جام مفت دیگه رو فدای ثروت عظیمش کرد. برانکو که هیچی همه بازیکنای قبلی پرسپولیس هم از بریز و بپاش ها و ارقام رد و بدلی فهمیدن که زمان نقد شدن طلب های کهنشون تو همین چند ماه باقی موندست!!!
    • مسیحا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      2 0
      یعنی خدایی سطح توهم رو رد کردی شما داری خلسه ی فرابشری میرسی خدا رو شکر از روزی که پاکستان و اندونزی و سریلانکا تیم ندادن تو آسیا دیگه رنگ بالاتر از یک هشتم ندیدید تهش یه شیش تا مهمون العین بودید با ایکیو لیگ ایرانو بابا میکنید دوتا فینال واقعی آسیا رو چی پشت سر هم اونم میخواید بابا کنید .... راحت باشید اینم نگید میترکید از فشار .....
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      0 1
      با این روندی که سلطانیفر در پیش گرفت و بنا نهاد از سال 1400 به بعد باید شاهد مافیای تیم های ثروتمند و قهرمانی های پشت سر همشون باشیم. پرسپولیس هم به همون رده هشتم و نهمش میرسه. امسال اگه بازی های سپاهان رو تماشا کنید متوجه میشید که این تیم بازم روند قبلش رو در پیش گرفته! البته اونا اونموقع مافیا بودن و الان پرسپولیس نیست!
    • سعید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      1 1
      اگه دولت عوض شد و سال بعد هم پرسپولیس قهرمان شد دهنتو می بندی ؟؟ یا بازم میای ی مزخرف دیگه میگی؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    بنده خدا غول چراغ جادو نداره که بهش دست بزنه...پول سرازیر شه...بدهی بوده دیگه...
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    2 0
    دنبال حق رشد طارمی و بیرانوند و انصاریفرد باشید کیسه گشنه است
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    1 0
    آبیا هی بابا بابا نکنین جام میخاین بایا کنید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس