کد خبر 1192550
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لیبانیران نوشت: یک فروشگاه در دهکده بالا محصولات تولید ایران آورده که کلوچه و چای لاهیجان واقعا نوستالژی خاص خودش را دارد و حتما باید خرید.

سالها بود کلوچه نخورده بودم

کلوچه شده ۱۰ هزار؟ یادم هست حدودا ۲۰ سال پیش ششصد تومان شده بود زورمان می‌آمد زیاد بخریم (۶۰۰۰ ریال)

با وجود گران شدن روز افزون دلار در لبنان، محصولات آمریکایی و انگلیسی و اروپایی، جای خود را به محصولات ترکیه، مصر، سوریه و اندکی هم ایران داده است.

عمدتا تولیدکننده و تاجر ایرانی لبنان را برای سرمایه گذاری و تجارت بازار کوچکی می‌داند و آن را با جمعیت پنج میلیونی آن می‌سنجد. اما لبنان بالای ۱۵ میلیون تبعه خارج کشورش دارد که در سراسر جهان پراکنده‌اند و یک شبکه تجاری مهم محسوب می‌شوند و اگر محصولی را بپسندند به کشورهای دیگر از جمله آفریقا می‌برند. لبنان کلید تجارت آفریقا و کشورهای دیگر است.

چرا لبنان برای ایران یک شبکه تجاری مهم است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    10 0
    نه نمیشه باید بریم با امریکا ببندیم. ای خاک عالم تو سر هر چی اصلاح طلبه. بدبخت های حقیر
    • IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      1 12
      شما سن ات قد نمیده برو از بابات که دولت و مجلس اصولگرا رو دیده بپرس اون موقع کشور چه گلستانی بود و مردم در خوشبختی غرق بودند
    • سروش IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      2 0
      جناب 6:19 صبح زود از خواب بیدار شدی حق بهت میدم که این طوری حرف بزنید؟؟؟؟؟ یادتان هست این دولت دلار 2700 تومنی تحویل گرفت و داره کشور رو با دلار و دلال های بی شمار آقا زاده و ژن برتر خوانده شده از جانب خودشان( بخوانید غلط های زیادی) که دستی در تغییر ساعتی کالا و خدمات دارند داره دولت رو تحویل میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 5
    گیرم هزار تن کلوچه و چای و دوغ و چیپس و پفک هم صادر شد به لبنان. این میشه اقتصاد؟ شرکت پارس مینو دهه 50 فقط 500 میلیون دلار تنقلات به کره جنوبی صادر میکرد آن هم زمانی که مردم ترکیه و کشورهای عربی هنوز پتی پور و دیجستیو و کیت کت را از نزدیک ندیده بودند اما حالا کجاییم؟؟
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      2 1
      موافقم ، یا صادرات به آمریکا و کشورهای غربی یا به هیچ جا!!!
    • سعید IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      4 0
      ۵۰۰ میلیون دلار اونهم دهه ۵۰ و تازه این رقم صادرات یک شرکت تنقلات تنها به کشوری همچو کره دهه ۵۰ شمسی که وضع اقتصادی بدی داشت !!!؟؟؟ به نظرت یکم زیادی دروغت بزرگ نبود . درسته میگن دروغ هرچه بزرگتر باشه باورپذیرتره ولی مال شما دیگه ماشالا اینقدر بزرگ بود که توی هیچ جا جا نمیشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس