کد خبر 1192366
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

امروزه دیگر خبری از بازاریابی های کنار خیابانی و افراد پلاکارد به دست برای اجاره ویلا و سوئیت در گوشه و کنار خیابان نیست. پیدا کردن اقامتگاه برای سفر نیز همگام با دنیای دیجیتال پیشرفت کرده و پروسه پیدا کردن و رزرو آن با استفاده از وبسایت های اینترنتی به راحتی و پیش از شروع سفر، انجام می گیرد.  در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم از بهترین وبسایت های داخلی برای اجاره ویلا در شمال و دیگر شهرهای ایران کدام است؟

از سیر تا پیاز رزرو ویلا

سفر در هر شرایطی و به هر شهری حس بی نظیری را به ما می دهد و اتفاقات گوناگون و چالش هایی که در طول سفر در جریان است نه تنها به عنوان خاطرات بی نظیری در ذهنمان بلکه به عنوان تجربیات ارزشمندی در زندگی به کمک ما خواهند آمد. به قول سعدی بسیار سفر باید تا پخته شود خامی!

اما شاید امروزه با این شرایط اقتصادی و بالا رفتن هزینه های مسافرت؛ آرزوی سفر به دل خیلی ها بماند. نمی توان منکر این قضیه شد که بخش اعظمی از هزینه های سفر مربوط به اقامتگاه و غذا می شود. در این زمینه وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه در سطح کشور فعال هستند که با ارائه اقامتگاه های مختلف، سفر کردن را برای هر کسی با هر بودجه ای ممکن می سازند. یکی از این وبسایت هایی که در بیش از 400 شهر کشور فعالیت دارد، لیدوماتریپ است.

مزایای رزرو آنلاین از لیدوماتــریپ

فعالیت در بیش از 400 شهر ایران

مهم نیست قصد سفر به کدام شهر ایران را دارید، لیدوماتریپ در بیش از 400 شهر و روستای ایران پیشنهادهای متنوعی برای شما دارد و همراه همیشگی شما در سفرهایتان است. اگر شما از علاقه مندان سفر به شهرهای ساحلی هستید یا به دنبال مکانی دنج در دل جنگل و یا حتی قصد اجاره روزانه خانه در تهران که پایتخت ایران است تا روستایی کوچک و دورافتاده که زیبایی ها خاص خود را دارد، با وبسایت لیدوماتریپ می توانید مکان مناسبی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

تنوع در اقامتگاه ها

چیزی که لیدوماتریپ را نسبت به دیگر وب سایت ها متفاوت کرده است تنوع بالای آن در اقامتگاه هاست و شما می توانید با چرخی در سایت انواع اقامتگاه ها در شهرهای مختلف را مشاهده کنید. اجاره سوئیت در مشهد، رزرو هتلی لوکس در اصفهان، اقامتگاه بوم گردی در میان طبیعت کویری، اقامتگاهی که از سنگ نمک ساخته شده، کلبه ای چوبی در دل جنگل و... همه و همه در یک سایت این امکان را به وجود آورده تا بتوانید در اقصی نقاط ایران، جالب ترین و هیجان انگیز ترین اقامتگاه ها را شناخته و آنها را رزرو کنید.

بازدید مجازی

از دیگر مزایای رزرو اینترنتی اقامتگاه امکان مشاهده عکس و اطلاعات دقیقی از هر واحد اقامتی است که در وبسایت قرار گرفته است. شما می توانید به صورت غیر حضوری و در هر شهری که باشید از کیلومترها دورتر عکس و اطلاعات کاملی از گزینه های پیشنهادی برای  اجاره ویلا و سوئیت را مشاهده کنید.

قیمت های متنوع

برای اینکه بتوانید برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید لازم است تا نسبت به میزان بودجه و هزینه های خود آمادگی اولیه داشته باشید. اجاره مکانی برای اقامت اتان یکی از پرهزینه ترین موارد سفر است پس بهتر است قبل از شروع سفر اطلاعات دقیقی در این باره داشته باشید. اگر به شهرهای گران مانند کیش سفر می کنید می توانید اجاره ویلا در کیش را به جای ویلا و یا هتل انتخاب کنید. کافیست شهر مقصد خود را در وبسایت لیدوماتریپ سرچ کرده تا لیست متنوعی از اقامتگاه ها را با قیمت های مختلف در سایت مشاهده کنید و با مقایسه قیمت ها و امکانات هر واحد اقدام به رزرو گزینه موردنظر خود کنید.

استفاده از نظرات مسافران

از سیر تا پیاز رزرو ویلا

برای اطمینان از کیفیت هر اقامتگاه مطالعه نظرات مسافرانی که پیشتر در این اقامتگاه اقامت داشته اند می تواند کمک زیادی در تصمیم گیری کند. شما نیز می توانید پس از پایان اقامت خود با ثبت نظر و پیشنهاد و انتقادات خود به مسافران بعدی کمک کنید تا انتخاب بهتری داشته باشند. تصور کنید عازم روستای زیبای کردان هستید تا چند روزی را در هوایی پاک و آرامش سپری کنید و به دنبال اجاره ویلا در کردان هستید، شما می توانید تصاویر اقامتگاه را به همراه توضیحات کامل بخوانید و نظرات مسافرین و پاسخ میزبان به آنها را زیر هر یک از اقامتگاه ها مطالعه کنید  تا به هنگام ورود به اقامتگاهتان در کردان، اطمینان قلبی نسبت به وضعیت آن واحد داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از مهم ترین مزیت های وبسایت لیدوماتریپ پشتیبانی 24 ساعته آن است که در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل در دسترس بوده و آماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان هستند. در تمامی مراحل و پروسه ثبت درخواست و تا زمان پایان اقامت و سفرتان لیدوما همراه شماست و می توانید با اطمینان خاطر در سفر فقط به خوش گذرانی بپردازید و داشتن یک اقامتگاه خوب را به لیدوماتریپ بسپارید.

با خیال آسوده اجاره کنید

رزرو اقامتگاه از سایت های معتبر یکی از مهم ترین فاکتورهایست که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. لیدوماتریپ عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده و دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید. معتبر بودن وبسایت این اطمینان را به شما می دهد که در صورت لغو سفرتان به هر دلیلی، بتوانید طبق قوانین سایت مبلغ پرداختی خود را استرداد کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

اهالی سفر، لیدوماتریپ را به خاطر داشته باشید!

از سیر تا پیاز رزرو ویلا

سفر فقط رفتن و رسیدن نیست و بلکه باید از مسیر نیز لذت برد. لازمه این اتفاق این است که قبل از شروع سفر تمام موارد مورد نیاز را بررسی کرده و برای هر یک آمادگی کاملی داشته باشیم تا بتوانیم بدون نگرانی از یافتن جای خواب، از مسیر لذت ببریم. لیدوماتریپ دغدغه پیدا کردن اقامتگاه را ساده کرده و با فراهم کردن بستری مناسب اعتماد بخش اعظمی از گردشگران را به خود جلب کرده است.

تیم لیدوما با ساده کردن روند رزرو اقامتگاه، تنوع بالا در انواع و قیمت اقامتگاه ها، پوشش سراسری در کشور و پشتیبانی 24 ساعته، مسیری هموار ایجاد کرده تا هر فردی از هر قشر از اجتماع بتواند سفری به صرفه را تجربه کند و از آن نهایت لذت را ببرد. برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ و رزرو اقامتگاه همین حالا به وبسایت www.lidomatrip.com مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس