آژیر قرمز در ارودگاه پرسپولیس با استوری‌های سرخ

بازیکنان پرسپولیس نسبت به پرداختی های باشگاه در فصل جاری فوتبالی خود به شدت گلایه مند شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی سه بر صفر مقابل مس نوین کرمان به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور راه پیدا کرد تا قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر، برای رسیدن به این جام نیز خیز بردارد.

پرسپولیس در حالی به مرحله بعدی مسابقات فوتبال باشگاهی کشور راه پیدا کردند که در لیگ برتر فصل جاری نیز تا پایان هفته هفدهم صدرنشین هستند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بهترین باشگاه آسیا شد

با این حال بازیکنان پرسپولیس نسبت به وضعیت مالی خود اعتراض دارند و بابت عدم پرداخت بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری و همچنین پاداش بردهایشان استوری مشترک به رنگ سرخ گذاشتند.

سرخ‌ها که در ابتدای فصل، طلب سی‌درصدی از قراردادهای فصل گذشته خود را توسط جعفر سمیعی دریافت کردند در طول فصل نیز حدود ۳۵ درصد از قراردادهای امسال خود را گرفته‌اند اما باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی بین المللی سنگین خود به ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین خود نتوانست درصد پرداختی اش به اعضای تیم را افزایش دهد.

آژیر قرمز در ارودگاه پرسپولیس با استوری‌های سرخ

همین موضوع باعث شد بازیکنان پرسپولیس که کمتر از یک هفته پیش، حدود ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند اعتراض خود را در صفحات مجازی بطور هماهنگ اعلام کنند و خواهان رسیدگی هیات مدیره باشگاه به این موضوع شوند.

آنها صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام را همچون تمام اعتراضات مالی خود در گذشته «آنفالو» کردند تا ناراحتی خود را بیش از پیش علنی کنند.

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد قبل از بازی پرسپولیس با مس رفسنجان که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا با اعتراض رسانه‌ای آنها روبرو نشوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس