کد خبر 1192141
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
جزئیات پیشنهاد بارسلونا برای ماندن مسی

بارسلونا با اینکه پیشنهاد اغواکننده پاریس را برای مسی می‌بیند می‌خواهد لئو را برای ماندن مجاب کند.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا دوشنبه گذشته به مقام ریاست باشگاه بارسلونا رسید و طبق گفته‌های خود در نظر دارد تا با پیشنهادی باعث ماندن لیونل مسی در این باشگاه شود.موندو دپورتیوو از پیشنهاد و مسیر لاپورتا برای مسی رونمایی کرد و نوشت لئو با توجه به رای دادن در روز انتخابات خواهان پذیرفتن پیشنهاد او و ماندن در تیم است.

البته نباید فراموش کرد که پاریس در یک قدمی مسی قرار دارد و مشکلات مالی بارسلونا را نیز ندارد. به همین دلیل آنها مصر هستند که با پیشنهاد اغواکننده فوق ستاره آرژانتینی را به فرانسه آورند. طبق گزارش موندو، پس از بازی بارسا و سن ژرمن، بازیکنی از پاریس ادعا کرده که دیگر مسی رقیب آنها نیست و تابستان به پیشنهاد فرانسوی‌ها جواب مثبت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

جذب آگوئرو برای ماندن مسی؟

در اینجا برنامه لاپورتا این است که مسی را به هسته مرکزی تیم بدل سازد و با جوانان، بارسلونا را به شکوفایی برساند. او برنامه دارد که برای راضی کردن مسی، چند خرید مثبت انجام دهد و لئو را مجاب کند که این تیم می‌تواند برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.موندو دپورتیوو گزارش داد که لاپورتا قصد دارد هالند را به عنوان گزینه اصلی خود به بارسلونا آورد و در نظر دارد که با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه برای جذب آگوئرو، دوست صمیمی مسی و دیوید آلابا تلاش کند.البته باید عنوان کرد که با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا، خرید این بازیکنان نیازمند فروش بازیکنانی از ترکیب کنونی است.

پیشنهاد بارسلونا به لئو مسی قطعا با کاهش دستمزد روبه‌رو خواهد بود ولی لاپورتا قصد دارد او را تا سن 35 سالگی ( 2 سال دیگر) در این باشگاه حفظ کند. پس از آن مسی می‌تواند به آمریکا سفر کرده و طبق گزارش‌ها برای اینترمیامی و باشگاه دیوید بکام بازی کند و پس از آن و خداحافظی از فوتبال به سفیر باشگاه بارسلونا بدل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس