کد خبر 1191962
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
اتحادیه اروپا تحریم‌های خود علیه روسیه را تمدید کرد

اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای از تمدید تحریم‌های خود علیه بیش از ۲۰۰ شخص و نهاد روسی به مدت ۶ ماه دیگر خبر داد.

به گزارش مشرق، اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که تحریم‌هایی را که از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با الحاق شبه جزیره کریمه و سواستوپول به روسیه علیه بیش از ۲۰۰ شخص و نهاد روسی وضع کرده است، تا روز پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۱ (اواخر شهریورماه ۱۴۰۰) تمدید می‌کند.

شورای اروپا (نهاد مشخص‌کننده سیاست‌های کلی اتحادیه اروپا) طی بیانیه‌ای در خصوص تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه اعلام کرد: «اقدامات محدودکننده فعلی شامل محدودیت سفر، مسدودسازی دارایی‌ها و ممنوعیت دسترسی افراد و نهادهای تحریم‌شده به منابع مالی و اقتصادی اتحادیه اروپا را شامل می‌شود. تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه این ۱۷۷ فرد و ۴۸ نهاد همچنان برقرار خواهد بود.»

اتحادیه اروپا در ماه مارس سال ۲۰۱۴ (اسفندماه ۱۳۹۲) در پی الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه طی یک همه‌پرسی، به بهانه آنچه «تضعیف تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین» می‌خواند، تحریم‌هایی را علیه  اشخاص و نهادهای روسی وضع کرد؛ از آن زمان تاکنون این تحریم‌ها هر ۶ ماه یکبار تمدید شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    2 4
    روسیه باید در پاسخ به ایران سوخوی 27 بفروشد و میگ 39 تا دهن این عوضی ها سرویس شود .
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      2 5
      اون اف 14 هایی که داریم از سوخو27 پیشرفته تر هستن.چیزی به اسم میگ 39 وجود نداره. در به در دنبال اینید که برادرای روسیتون بهتون جنگنده غالب کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس