کد خبر 1191923
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری ۲ عامل سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مورخه ۱۹ اسفند سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از منزل مادر شهید، با توجه به حساسیت موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بهاروند بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی راهی زندان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    بقیه‌ی سرقت‌های مسلحانه چی که تو این استان انجام میشه؟؟؟!!! ساعت ۸شب، ۴_پنج نفری مسلحانه از دیوار خونه میرن زن وبچه‌ی مردم رو خفت میکنن و دار و ندارشون رو میبرن، کی باید امنیت رو برقرار کنه؟! اصن ریشه‌ی دزدیای مسلحانه تو این استان چیه؟! جنگ و سیل و گردو خاک و ناامنی و.... تا کی باید این مردم زجر بکشن!!!! مسئولینِ نامسئول فقط بلدن مثل گاو شیرده!!!! این استان رو بدوشن!!!!!!!......….
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    12 0
    متاسفانه دادگاه ها با سارقین برخورد باردارنده ندارند. حکم اسلامی که هیچ، حتی احکام عادی برگزفته از قوانین غربی را اجرا نمی‌کنند. سارقین مسلح چند ماه پس از دستگیری دوباره آزاد می‌شوند
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    8 1
    درود
  • دانایی رمز امنیت IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    دستگیری چه فایده داره؟ اگر اون پیرزنی که تنگی نفس داره وقتی نشسته بودند روی سینه اش و موهاش را میکشیدند که به دهنش چسب بزنند تموم میکرد دستگیری چه فایده ای داشت؟ خوب آیا بهتر نیست که یک قفل ضد دیلم نصب کنند که نه تنها ورود سارقین از درب را بدون هیچ اما و اگر وقتی کسی خونه نیست غیر ممکن میکنه بلکه مردم را از شر سارقین خشن که در حضور صاحبخانه وارد میشوند که با تهدید و ارعاب از جای پول و طلاها مطلع شوند خلاص میکنه؟
  • سید حسن IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    3 0
    به عنوان یک شهر وند به پلیس و قوه قضائیه محترم توصیه میکنم بخاطر اینکه سرقت از خانواده ی محترم شهید بوده است اشد مجازات را دو برابر برای چنین افرادی در نظر بگیرند تا درس عبرتی برای دیگر سارقان شود
  • دانایی رمز امنیت IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    دستگیری هیچ فایده ای نداره و در تمام دنیا روی پیشگیری متمرکز هستند چون برای مثال اگر وقتی سارقین نشسته بودن روی سینه پیرزنی که تنگی نفس داره و موهاش را میکشیدند که به دهنش چسب بزنند تموم میکرد دستگیری چه فایده ای داشت؟ پیشگیری یعنی مردم آگاه شوند که سارقینی که از درب وارد میشوند فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و نصب قفل ضد دیلم، نه تنها ورود سارقین از درب را بدون هیچ اما و اگر وقتی کسی خونه نیست غیر ممکن میکنه بلکه مردم را از شر سارقین خشن که در حضور صاحبخانه وارد میشوند که با تهدید و ارعاب از جای پول و طلاها مطلع شوند خلاص میکنه. دانایی رمز امنیت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس