کد خبر 11919
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴

معاون فني شرکت‌ پست از امکان پيگيري افراد براي آگاهي از چگونگي توزيع مرسولات ثبتي خود از طريق پيام کوتاه تلفن همراه خبر داد و گفت: اين سرويس تقريبا در تمامي استانهاي کشور فعال است. <BR>

به گزارش مشرق مجتبي نصيري در گفتگو با مهر با بيان اينکه هم اکنون سرويس پيگيري مرسولات براي پست ويژه طراحي شده است گفت: براساس اين طرح افراد براي آگاهي از چگونگي توزيع تمامي مرسولات ثبتي خود مي توانند از طريق پيامد کوتاه موبايل اقدام کنند.
وي با بيان اينکه سيستم رهگيري مرسولات پستي از طريق پيام کوتاه با ارسال بارکد مرسوله که در هنگام ارسال از طريق دفتر پستي به شخص داده مي‌شود قابل استفاده خواهد بود، گفت: مردم مي‌توانند مرسولات پيشتاز خود را از طريق پيامک پيگيري کنند؛ در اين روش متقاضي با تايپ حرف لاتين R و تايپ شماره بارکد خود که 10 رقمي يا 20 رقمي است و ارسال آن به شماره 2000441 مي‌تواند از آخرين وضعيت مرسوله خود آگاهي يابد.
نصيري با تاکيد بر اينکه اين سرويس ‌به صورت آزمايشي از 22 بهمن‌ ماه آغازبکار کرده و در حال حاضر تقريبا در همه استانها راه‌اندازي شده است به مهر گفت: تا پيش از اين ارسال‌ کنندگان مرسولات پيشتاز فقط قادر به رهگيري مرسوله با کد رهگيري از طريق پورتال شرکت پست بودند اما از اين پس ارسال‌کنندگان اين نوع مرسولات مي‌توانند بعد از ارسال مرسوله امضاي شخص گيرنده مرسوله را مشاهده کنند. البته زماني که توزيع ‌کنندگان به دستگاههاي PDA تجهيز شوند امکان مشاهده آنلاين امضاي گيرنده هم ميسر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فاطمه بریجانیان ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    مرسوله اینجانب که درتاریخ ۹۴/۱/۳۱ با شماره قبض۲۰۴۴۷۰۰۰۰۱۱۴۲۸۲۶۴۷۰۱ به مقصد ارسال نشده و سامانه ی تلفنی پیگیری ۸۴۴۷۰۰۰۰ پاسخگو نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس