کد خبر 1191883
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
رئال مادرید در آستانه بازگرداندن رونالدو به برنابئو/ یوونتوس قیمت فروش کریس را مشخص کرد

باشگاه رئال مادرید در اندیشه بازگرداندن کریستیانو رونالدو به جمع کهکشانی‌ها است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که این فصل در ۳۲ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۲۷ گل زده را از خود برجای گذاشته، ممکن است در پایان فصل از جمع راه‌راه پوشان تورین جدا شود. روز گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شد مدیران باشگاه یوونتوس قصد دارند در پایان فصل برای فسخ قرارداد برنده پنج توپ طلا به توافق دوجانبه با او برسند.

اکنون روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که اگر مدیران یوونتوس تصمیم به فروش این مهاجم پرتغالی بگیرند، برای جلوگیری از ضرر بیشتر حداقل ۲۹ میلیون یورو برای فروش رونالدوی ۳۶ ساله از مشتریان او درخواست خواهند کرد. فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید، در تابستان ۲۰۱۸ در ازای ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست. او که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس تحت‌قرارداد است، تاکنون در ۱۲۱ بازی ۹۱ گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده، اما نتوانسته به یوونتوس برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.  

نشریه اسپانیایی «مارکا» و برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا هم خبر داده‌اند که کریستیانو رونالدو ممکن است در تابستان آینده به رئال مادرید بازگردد. طبق این گزارش‌ها ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس با مدیران باشگاه رئال مادرید مذاکراتی در خصوص احتمال بازگشت این بازیکن به جمع کهکشانی‌ها داشته است. گفته می‌شود رونالدو در تورین خوشحال نیست و می‌خواهد به تیمی بازگردد که سه سال پیش آن را ترک کرد، این در حالی است که به نظر می‌رسد اولویت رئال مادرید خرید کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند در تابستان پیش‌رو است.

سایت اسپانیایی «تودو فیچاخس» هم مدعی شد؛ رونالدو با دیوید بکام در تماس است و با او در خصوص احتمال حضورش در تیم اینترمیامی آمریکا بحث و تبادل‌ نظر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس