کد خبر 1191189
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
انتقاد تند ایتالیایی‌ها از رونالدو

بزرگان فوتبال ایتالیا از عملکرد مهاجم یوونتوس در دیدار برابر پورتو به شدت انتقاد کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، یوونتوس سه‌شنبه شب در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر ۲ پورتو ۱۰ نفره را شکست داد اما به دلیل گل خورده در خانه از صعود به دور بعد باز ماند. کریستیانو رونالدو که ستاره تیم تورینی محسوب می شود مانند دیدار رفت نتوانست گلی به ثمر برساند و عملکرد ضعیفی داشت. به همین خاطر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. فابیو کاپلو، سرمربی بازنشسته ایتالیایی مهاجم پرتغالی را در حذف یوونتوس مقصر عنوان کرد به خصوص در گل دوم پورتو که سرجیو اولیورا با ضربه آزاد به ثمر رساند. او گفت: گل نخست یک هدیه بود. گل دوم هم به خاطر بی توجهی رقم خورد. نباید چنین گل هایی دریافت شود. پنالتی (سه‌شنبه شب) یک هدیه دیگر بود. دمیرال اشتباه خیلی بزرگی کرد اما اشتباه بزرگ‌تر در گل دوم اتفاق افتاد. رونالدو (که هنگام ضربه آزاد در دیوار دفاعی حضور داشت) جهش کرد و چرخید، کسی در دیوار دفاعی می ایستد که از برخورد احتمالی توپ نترسد. آن یک اشتباه غیرقابل ببخش بود و هیچ توجیهی ندارد. 

بیشتر بخوانید:

حمایت پورتو از طارمی +عکس

همچنین الساندرو دل پیرو از عملکرد بازیکن سابق رئال مادرید انتقاد و اظهار کرد: رونالدو مسئولیت هایی دارد. موقعیت های گل زیادی وجود نداشت اما از ضربات سرش که همیشه از آنها بهره می برد خبری نبود. با این حال نمی توان تنها او را مقصر شکست یوونتوس دانست چون تیم بیش از یک ساعت یازده نفره مقابل پورتو ۱۰ نفره بازی کرد.

پابلو کوندو، روزنامه نگار هم از رونالدو انتقاد کرد و گفت: با کریستیانو قرارداد امضا کردند تا در بالاترین سطح در لیگ قهرمانان رقابت کنند. در دو فصل نخست مانند بقیه تیم فرو پاشید و این بار هم همینطور. دیگر نباید قراردادش را تمدید کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس