کد خبر 1191716
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
بنیامین نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که اردن با عبور هواپیمای او از آسمان این کشور موافقت کرده و به زودی به امارات خواهد رفت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر  رژیم صهیونیستی گفت که اختلاف این رژیم با اردن بر سر استفاده از آسمان این کشور حل شده و به زودی عازم امارات خواهد شد.

او پنجشنبه شب در حساب توییتری خود نوشت که «به زودی به امارات سفر خواهم کرد. به دلیل مشکلات مربوط به هماهنگی پرواز از آسمان اردن نتوانستم به این کشور بروم. ما اختلافات با اردن را حل کرده‌ایم».

قرار بود نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه بعد از سه نوبت لغو سفر، به امارات سفر کند که این سفر به دلیل اینکه اردن به هواپیمای او اجازه عبور از حریم‌ هوایی‌اش نداده بود لغو شد. منابعی خبری صهیونیست، هماهنگی ضعیف «یوسی کوهن» رئیس موساد را دلیل لغو این سفر دانسته‌اند.

نتانیاهو ابتدا قرار بود در ماه نوامبر به این دو کشور سفر کند. اما به دلایل مختلف از جمله همه‌گیری «کووید۱۹»، مشکلات سیاسی داخلی و برخی ملاحظات خارجی، این سفر ابتدا تا ماه دسامبر و سپس تا ژانویه به تعویق افتاد. 

امارات عربی متحده و بحرین اما در سپتامبر ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌های سازش با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» امضا کرده و رسماََ مناسبات دیپلماتیک برقرار نمودند.

شب گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده اند که نتانیاهو در سفرش به امارات قرار است با «محمد بن سلمان» ولی عهد سعودی دیدار و گفت‌وگو کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    فرصت خیلی خوبیه که بیخ گوش ایران بتونیم انتقام شهید فخری زاده رو بگیریم.
  • مهری IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    این اولش اسراعیل خبر نداره چه خوابی براش دیدیم بزارید بااین کشورهای خلیج فارس رابطه داشته باش اونجاها عین آب خوردن میشه اسراعیل و کشوری که رابطه داره قورت داد خیلی خوب بیاین این کشور های خلیج فارس چون جاهلن باید گذاشت هم اونها وهم اسراعیل با هم سربنیست کرد
  • ش. AE ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    تو خیلی غلط کردی چوپان دروغگو
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 0
    اعراب یکی بعد از دیگری در حال تسلیم و پذیرش ذلت و بردگی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس