هشدار دولت فرانسه درباره اوضاع بحرانی بیمارستان‌ها/ انتقال برخی بیماران کرونایی به بلژیک

دولت فرانسه با توجه به افزایش بستری بیماران کرونایی شرایط در بیمارستان‌ها به ویژه در پاریس را نگران کننده دانسته و از انتقال برخی بیماران کرونایی به کشورهایی مانند بلژیک خبر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، شرایط کرونایی در فرانسه حاد گزارش شده است.

به دلیل شرایط کرونایی متشنج در بیمارستان ها در برخی مناطق فرانسه بیماران کرونایی به کشورهای دیگر از جمله بلژیک منتقل می شوند.

"گابریال آتال"، سخنگوی دولت فرانسه امروز (چهارشنبه) بعد از یک نشست دولتی به ریاست امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه وضعیت کرونایی در پاریس و برخی مناطق جنوب و شمال را نگران کننده توصیف کرد.

وی تاکید کرد که در روزهای آینده برخی بیماران به ویژه از پاریس به مناطق دیگر منتقل می شوند. به گفته وی چنین جابجایی هایی در حال حاضر در مناطق دیگری در حال انجام است.

دولت فرانسه هم در راستای اجرای طرح گذرنامه کرونایی برای افراد واکسینه شده کار می کند. سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد که واکسیناسیون در این کشور در بهترین مسیر دستیابی به اهداف خود قرار دارد.

وی تاکید کرد که محدودیت های فعلی برای مهار کرونا کارآمد است؛ اما وضعیت در بیمارستان ها همچنان نگران کننده است.

این مقام فرانسوی تاکید کرد: در مناطقی که آمار مبتلایان همچنان بالا است باید تلاش ها تقویت شود.

آمارها نشان می دهد که در ۲۴ ساعت در فرانسه ۲۳۳۰۲ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و ۳۱۶ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری در این مدت جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب آمارهای رسمی نشان می دهد که از ابتدای شیوع کرونا حدود ۳۹۳۲۸۶۲ نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده و ۸۹۳۰۱ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس