کد خبر 1191439
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
ظریف نمایه

ظریف نیز با استقبال از گسترش روابط و سفر موته گی به تهران، تاکید کرد: با ایفای تعهدات طرف مقابل، بویژه لغو تحریم، جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد اجرای تعهدات خود را از سر بگیرد.

به گزارش مشرق، در گفتگوی تلفنی موته گی وزیر امور خارجه ژاپن با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طرفین در خصوص راهکارهای تقویت و توسعه روابط دوستانه دو کشور، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و از جمله برجام تبادل نظر و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه ژاپن ضمن تاکید بر یافتن راههایی برای گسترش روابط دو کشور، حمایت ژاپن از برجام و انجام تعهدات همه طرف های این توافق را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط کرونایی، بتواند در آینده نزدیک به تهران سفر کند.

ظریف نیز با استقبال از گسترش روابط و سفر موته گی به تهران،  تاکید کرد: با ایفای تعهدات طرف مقابل، بویژه لغو تحریم، جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد اجرای تعهدات خود را از سر بگیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش سازنده جمهوری اسلامی در مهار بحران های منطقه ای، ابعاد اقدامات انجام شده از جمله همکاری با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن برای را تشریح کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 0
    باز هم  ژاپن؟!
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    الو الو نقی معمولی؟ الو سرتیفیکیته؟ ای بابا اینم کویا ارسطو بود میخواس منو دس بندازه و الا ژاپن با اینا گفتگو نمی کنه ن خ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس