کد خبر 1191423
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
لاوروف در ریاض با ولی‌عهد عربستان سعودی دیدار کرد

وزیر خارجه روسیه که به عربستان سعودی سفر کرده، با ولی‌عهد این کشور دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه که به عربستان سعودی سفر کرده است، امروز چهارشنبه با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد این کشور دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که محمد بن سلمان و لاوروف در این نشست روابط دوجانبه و زمینه‌های همکاری مشترک و راه‌های حمایت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید

لاوروف: تمامی طرف‌ها در یمن پای میز مذاکره بنشینند

دو طرف همچنین در این دیدار تحولات در اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی و هماهنگی تلاش‌های انجام شده در قبال آنها به گونه‌ای که باعث افزایش امنیت و ثبات در آن شود و همچنین تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست مذکور شماری از مقامات ارشد دو کشور از جمله وزیران انرژی و خارجه عربستان و معاون وزیر خارجه روسیه و فرستاده ویژه رئیس جمهور سوریه به خاورمیانه و شمال آفریقا حضور داشتند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه در چارچوب یک سفر دوره‌ای به چند کشور عربی حوزه خلیج فارس، پس از امارات وارد ریاض شد و مقصد بعدی او نیز قطر خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس