کد خبر 1191408
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک شد

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: آدمی نیستم که دست یاعلی بدهم و وسط راه قهر کنم، من تا آخر هستم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد که گزیده صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*پس از استقلال، این اولین معارفه‌ای بوده که به این شکل داشتم. از رسول (خطیبی) عزیز تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیده و امتیازات کافی گرفته است. اتفاقاتی در دو هفته گذشته افتاده که نتایج، موردقبول بازیکنان نبوده است. بازیکنانی که دوست داشتم در تیم من باشند، روبه‌روی من نشسته‌اند و دست در دست هم باید روزهای سخت را بگذرانیم. ان‌شاءالله با کمک هم، تیم را به ثبات کلی برسانیم. آدمی نیستم که دست یاعلی بدهم و وسط راه قهر کنم. من تا آخر هستم.

*زمانی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دعوت به همکاری کردند، خیلی زود به نتیجه رسیدیم، چون دوست داشتم فضای اراک را تجربه کنم. امروز اولین روزی است که به اراک آمده‌ام و در ۴۹ سال سنم در اراک نبودم. فکر نمی‌کردم جو فوتبالی اینجا، اینگونه باشد و اینقدر عاشق داشته باشد. راه بسیار سختی داریم و اوایل کار بسیار سخت خواهد بود. باید گذری داشته باشیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. هنوز حس باخت در صورت بچه‌ها و هواداران وجود دارد. ان‌شاءالله بانی خیر باشیم و کمک کنیم خدا به تیمی که پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده، نگاه مثبت و لطفی داشته باشد تا سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید

دستیاران منصوریان در آلومینیوم مشخص شدند

منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک شد

*راه سختی داریم و فکر می‌کنم با اتحاد و همدلی، راه جدیدی را شروع کنیم. مهدی مهدوی‌کیا تنها اراکی با ما بود و پس از آن هم میثم مجیدی بازیکن خودم بود. شرایط اراک نزدیک به آبادان و انزلی است و مردم با فوتبال زندگی می‌کنند. تیم آن‌ها در لیگ برتر است و علاقه‌مند شده‌اند. آن‌ها بُردهای خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی مقابل پرسپولیس و تراکتور داشتند. اتفاق هفته گذشته فوتبالی است و باخت‌ها و بُردهای سنگین در راه است. باید تلاش کنیم پیروزی‌ها را دشت کنیم و از باخت‌ها دور باشیم. از این جو خیلی خوشم آمد.

*سال‌های اول تا سوم برای تثبیت است و فرقی نمی‌کند چه پیش‌زمینه‌ای دارید. باید بمانید و برگشت رو به عقب نداشته باشید. امتیازات خوبی جمع شده و آلومینیوم با سه امتیاز هفته پیش می‌توانست بالاتر بیاید، اما شکست خورد و به رده نهم جدول رسید. امتیازات خیلی نزدیک است و به بازیکنان گفتم بزرگ شدن را در ذهن خود ببینید.

*هدفگذاری آلومینیوم در سه سال اول باید تثبیت باشد. در سال چهارم به جایگاه واقعاً خوبی برسد و در سال پنجم، دیدگاه سطح بالا را عملیاتی کنند. تیم‌های بزرگ با توجه به شرایط کرونایی تماشاگر ندارند و نمی‌توانند فشار کافی را بر تیم‌های تازه‌وارد بیاورند. می‌توانید بسیاری از اتفاقات را در سال‌های اول و دوم رقم بزنید. این برمی‌گردد به اینکه بازیکن چقدر توانایی در خودش می‌بیند و مربی چقدر می‌تواند به بازیکنان خود، اعتماد به نفس بدهد تا مقابل تیم‌های بزرگ‌تر به برد برسند.

*من تا پایان فصل قرارداد دارم و حالا احساس می‌کنم انتخاب خیلی خوبی کردم. انتخاب من با ذهنیت دیگری بود و حالا می‌بینم هواداران واقعاً یار دوازدهم هستند.

*احتمالاً در هر یک از پُست‌های دفاع، هافبک و حمله، یک بازیکن جذب می‌کنیم. شکارچی‌های بزرگ بالای جدول، همه را جذب می‌کنند و با توجه به بودجه باشگاه، تلاش می‌کنیم بازیکنانی بگیریم که توازن تیم به هم نخورد. به مدیرعامل باشگاه لیستی دادم و اولویت‌های اول، دوم و سوم را مشخص کردم تا از شش یا هفت بازیکن، سه بازیکن جذب کند.

*محمد خرمگاه و علی دهقان با من هستند. مهاجری به‌عنوان آنالیزور کنار ماست و یک دستیار دیگر به کادر فنی اضافه می‌شود.

*فردا و پس‌فردا وقت دارم و اگر با عنایت خدا پیروز شویم، دلیلی نیست که بگویم من باعث پیروزی شدم. در این ۴۸ ساعت می‌توانم بازیکنان را از اتفاق هفته گذشته باخبر کنم و بگویم ممکن است یک اتفاق هم پیش رو باشد تا انرژی منفی به انرژی مثبت تبدیل شود. دیدار با هوادار به مراتب از دیدار با تیم‌های لیگ برتری سخت‌تر است.

*ابتدا شرایط خودم را می‌بینم، بعد شرایط بازیکنان را. زمانی که در آینه خودمان را می‌بینیم، خودمان را بیشتر دوست داریم و می‌خواهم هم من به آلومینیوم کمک کند، و هم آلومینیوم مانند نفت، ذوب‌آهن و تیم امید به من کمک کند. به هواداران پیغام می‌دهم که گذر سختی داریم که ان‌شاءالله آن را رد می‌کنیم و لبخند را روی لب آنها می‌آوریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    5 0
    آقای منصوریان کاملآ درست فرموده اند .. او هیچگاه وسط راه قهر نمیکند بلکه همیشه کاری کرده که وسط راه عذرش را خواسته و اخراجش کرده اند !
  • 66 IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    3 0
    قشنگ ب مجیدی تیکه انداخت
  • سجاد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    2 0
    وسط راه تو قهر نمیکنی تو رو بیرون میندازن
  • حميد IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    1 0
    چون از يك ريال پولتم نميگذري...وسط راه بري پول كامل نميگيري صبر ميكني اخراجت كنن ...بچه زرنگ تيروني
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    منصوریان نون بر خیلی بی وجدانی یادت هست که چند تا ادم از نفت تهران اخراج کردی به خاطر همینم هیچ وقت به هیچ جا نمیرسی این قول میدم بهت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس