امتیاز نزدیک طارمی با رونالدو در دیدار پورتو و یوونتوس

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار با یوونتوس امتیازی نزدیک به «کریستیانو رونالدو» گرفت.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم‌های یوونتوس و پورتو پرتغال در تورین ایتالیا به مصاف هم رفتند که بازی دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یوونتوس تمام شد.

این دیدار در چارچوب بازی‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی بود. در بازی رفت، پورتو با نتیجه ۲ بر یک پیروز شده بود و در مجموع با نتیجه تساوی ۴-۴ و به دلیل قانون گل زده در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در نیمه نخست این بازی یک توپ به تیرک دروازه زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

سایت «گل پوینت» پرتغال در پایان این مسابقه، امتیاز و عملکرد بازیکنان دو تیم را منتشر کرد. بر اساس اعلام این سایت، «کوادرادو» بازیکن یوونتوس با کسب امتیاز عالی ۹.۹ بهترین بازیکن مسابقه بوده است. در تیم پورتو هم «مارچسین» با امتیاز بالای ۹.۵ بهترین بازیکن نماینده پرتغال بود.

امتیاز نزدیک طارمی با رونالدو در دیدار پورتو-یووه

در آمار منتشر شده این سایت اکثر بازیکنان پورتو از جمله مهدی طارمی امتیاز متوسط گرفته‌اند. طارمی با نمره ۵ در کنار دو هم تیمی خود یعنی «اوریبه» و «اوتایوو» قرار گرفته است. «کریستیانو رونالدو» مهاجم تیم یوونتوس هم امتیاز ۵.۸ را از آن خود کرده؛ کمی بیشتر از مهدی طارمی.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس