احتمال وقوع جنگ داخلی و آشوب های سیاسی در رژیم صهیونیستی

نتایج یک پژوهش از احتمال وقوع جنگ داخلی در رژیم صهیونیستی و آشوب های سیاسی حکایت دارد.

به گزارش مشرق به نقل از عربی ۲۱، نتایج پژوهش صورت گرفته از سوی مرکز پژوهشی الزیتونه نشان می دهد که احتمال وقوع جنگ داخلی در رژیم صهیونیستی بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

تعرض رژیم‌صهیونیستی به حریم دریایی لبنان

در این پژوهش آمده است: به نظر می رسد که انتخابات آتی در اسرائیل نمی تواند اختلافات داخلی در میان احزاب سیاسی را از بین ببرد. ناتوانی هر حزب یا جریان سیاسی در تشکیل کابینه باعث وخیم تر شدن اوضاع و دامن زدن به تنش های داخلی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان سیاسی در رژیم صهیونیستی به دنبال دسته بندی های حزبی و منافع شخصی هستند و به نظر نمی رسد که اتحادی برای مشارکت در انتخابات پیش رو وجود داشته باشد.

با نزدیک شدن به این انتخابات مفاهیمی مانند جنگ داخلی، آشوب، نابودی حاکمیت در سایه تداوم بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی مطرح می شود.

در این گزارش آمده است: هیچ نقطه ای که نشان دهد تنش ها در اسرائیل رو به کاهش و خاموشی می رود وجود ندارد. یکی از مهم ترین دلایل شدت گرفتن آشوب های سیاسی در اسرائیل افزایش دسته بندی های حزبی و شکاف های سیاسی است. ما شاهد تشکیل لیست های انتخاباتی گوناگون هستیم. گسترش فساد نیز باعث دامن زدن به این آشوب سیاسی در اسرائیل شده است به طوریکه فساد از میان دستگاه های دولتی به میان مسئولان محلی و حتی بخش ها نیز رسیده است.

به نوشته این گزارش، ژنرال های صهیونیست نیز نسبت به سناریوهای خطرناک در آینده در سایه شکاف های گسترده میان اقشار مختلف صهیونیستها هشدار داده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 0
    ارزوهای محالتون تمومی نداره. راستی جنگ داخلی امریکا چی شد؟
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      0 0
      احسنت
  • حمید میرزایی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 1
    انشالله ازهم بپاشدوجهان اسوده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس