کد خبر 1191107
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
درستکار به دبیر و سوریان "نه" گفت و راهی آمریکا شد/ کنار نیامدن با محمدی دلیل جدایی

پژمان درستکار یکسال پس از قبول هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان از سمت خود کناره گیری کرد و به آمریکا رفت.

به گزارش مشرق، پژمان درستکار ملی پوش اسبق کشتی ایران و دارنده ۲ طلای آسیا در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ طبق انتظار با روی کار آمدن علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران را در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ بر عهده گرفت.

با شیوع کرونا عملا تیم ملی جوانان طی یک سال گذشته هیچ فعالیتی نداشت و تمرکز اصلی فدراسیون کشتی معطوف به المپیک و آماده سازی هر چه بهتر تیم ملی بزرگسالان با هدایت غلامرضا محمدی شد.

با توجه به نزدیک شدن به رقابت های المپیک، رییس فدراسیون کشتی از درستکار درخواست کرد نفرات تیم ملی جوانان نیز به اردوی بزرگسالان اضافه شوند تا تمرینات مشترک خود را با شاگردان غلامرضا محمدی آغاز کنند.

هدف اصلی علیرضا دبیر از ارائه این پیشنهاد کمک جوانان آزادکار به ملی پوشان بزرگسال به عنوان حریف تمرینی در راه المپیک بود، اتفاقی که هم باعث کمک به تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی می شد و از سوی دیگر نیز غلامرضا محمدی از شاگردان درستکار به عنوان حریف تمرینی ملی پوشان المپیکی استفاده می کرد.

بیشتر بخوانید:

دبیر: متهم هستم که به استقلال کمک کردم

این پیشنهاد دبیر با مخالفت پژمان درستکار سرمربی تیم ملی جوانان همراه می شود و وی عنوان می کند به دلیل اختلاف سلیقه با غلامرضا محمدی حاضر به انجام این کار نیست، چرا که این اختلاف در نهایت باعث ضربه به فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر خواهد شد.

آنطور که شنیده می شود اصرار دبیر و سوریان برای قبول این پیشنهاد از سوی درستکار راه به جایی نمی برد و حتی دبیر به سرمربی تیم جوانان که قصد داشته راهی آمریکا شود اعلام می کند تا زمان پرواز به پیشنهاد او فکر کند و به کار خود ادامه دهد اما درستکار پای پرواز نیز بر موضع خود پافشاری می کند و با این شرایط حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون کشتی نمی شود.

همچنین از دیگر دلایل قطع همکاری درستکار با فدراسیون کشتی، بی توجهی کامل غلامرضا محمدی و محسن کاوه به نظرخواهی از درستکار در انتخاب آزادکاران جوان اعزامی به تورنمنت اوکراین است.

علی رغم اعتقاد زیاد علیرضا دبیر به توانایی های فنی پژمان درستکار و از آنجا که اولویت اصلی رییس فدراسیون کشتی موفقیت تیم ملی بزرگسالان در المپیک توکیو است، وی در نهایت بر موضع خود پافشاری می کند و مجبور به قطع همکاری با دوست قدیمی اش می شود.

در نهایت با همفکری مسئولان فدراسیون کشتی، دو گزینه علیرضا رضایی و محسن کاوه به عنوان جانشینان درستکار مطرح می شوند که رضایی بدلیل مشابه مانند درستکار از بین گزینه ها کنار می رود تا محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی با توجه به تعاملی که با سرمربی بزرگسالان دارد، به عنوان جانشین درستکار انتخاب شود.

درستکار قرار است بزودی به ایران بازگردد و فعالیتش را مانند سالیان اخیر به عنوان مربی در لیگ برتر کشتی آزاد ادامه دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 0
    چه راحت میرن آمریکا ترامپ مثلا سختگیر بود برای ورود ایرانی ها!!!
  • مهرداد IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    آخه آمریکا فقط دشمن مردم عادیه ولی مسؤلین وبچه هاشون دوست دوستشون تو ی کاسه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس