قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هستیم، گفت: انقلاب اسلامی به مجاهدت مردان بزرگی همچون شهید بیک محمدی که به انقلاب و عزت ایران لبیک گفتند.

به گزارش مشرق، «قالیباف» در مراسم تشیع پیکر شهید امیر سرلشکر «خلبان بیک‌محمدی» بیان کرد: امروز ما به یاد شهیدی گرد هم آمدیم که ده‌ها شهید دیگر همچون این عزیز به همه امکانات دنیا که حقشان بود و می‌توانستند زندگی کنند با انتخاب آگاهانه و آزادنه خود پشت کردند و مسیر دفاع اسلام ناب محمدی (ص) اسلامی را ادامه دادند.

ببینید:

فیلم/ کاشت نهال توسط رئیس مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز در جمع ما شهیدی است که نشان داد سنت‌های الهی نه تبدیل می‌شوند و نه تحویل بلکه تا ابدیت ادامه دارد. برای اسلام و این سرزمینی که مکتب قرآن و اهل بیت در ان زنده است ولو اینکه دشمنان تا بن دندان وابسته به ظلم و استکبار بود سنت‌های الهی این گونه است.

وی با بیان اینکه امروز همه ما مدیون صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هستیم، افزود: انقلاب اسلامی به مجاهدت مردان بزرگی همچون بیک محمدی که به انقلاب و عزت ایران لبیک گفتند و همه زندگی خود را رها کردند به بار نشست و امروز مجاهدت حل مشکلات مردم است.

دانلود

قالیباف تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت مردان بزرگی چون شهید بیک محمدی قبل از پیروزی انقلاب به انقلاب و عزت ایرانی لبیک گفتند و البته این لبیک را به زبان نگفتند و همه زندگی خود را برای این هدف رها کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به چشم خود شاهد بودم که رزمندگان شجاع ما در میدان نبرد چه آفریدند، شهید بیک محمدی، رزمنده‌ای بود که بدون شک سرعت جداشدن قلب و وجودش به سمت خدا، از سرعت هواپیمایش بیشتر بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران جبهه و جنگ در انجام عملیات تردید نکردند،بیان داشت: رزمندگان به سنت‌های الهی باور و افتخار می‌کردند و بدون شک ما تا پایان عمر با هر سلیقه و گرایشی مدیون این شهدای عزیز هستیم؛ چه در بُعد مادی و چه در بُعد معنوی. بعد از شهدا ما مدیون خانواده شهدا هستیم.

وی گفت: امروز نیروی هوایی به عنوان یک سازمان در خنثی‌سازی سازی تحریم و فشار حداکثری آمریکا نمونه‌ای است که جوانان ما باید به آن دقت کنند. اگر ما در بعد اقتصادی تحریم را حس می‌کنیم نیروی هوایی از همان روز ۱۹ بهمن و پس از بیعت با امام خمینی (ره) تحریم را داشته و با مجاهدت و از خودگذشتگی توانست با افتخار مسیر خود را ادامه دهد و در صحنه‌های مختلف به خوبی نقش آفرینی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کسانی می‌توانند بگویند که ما در مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که گره از کار مردم باز کنند، تاکید کرد: امروز کسانی می‌توانند بگویند که ما در مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که گرانی و مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و کارآمد باشند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ اقتصادی است، اظهارداشت: ما باید باور داشته باشیم که سنت‌های الهی تغییر نمی‌کند و همان خدایی که در دفاع مقدس با ما بود اگر اعتقاد داشته باشیم در جنگ اقتصادی نیز با ما خواهد بود؛ به شرط آنکه باور داشته باشیم و لحظه‌ای درنگ نکنیم. در این صورت می‌توانیم در این جنگ اقتصادی نیز پیش برویم.

قالیباف با بیان اینکه متاسفانه بازنشستگان ما که سال‌ها در مقابل دشمن و در میدان‌های نبرد حضور داشتند، امروز به دلیل مشکلات اقتصادی در برابر خانواده‌هایشان سرشان پایین است، بیان داشت: این مسئله بسیار دردناک است، اما مسئولان ما می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی مادی و معنوی، استعدادهای جوان کشور را از این مشکلات عبور دهند به شرط آنکه به مردم باور داشته باشند و بدانند که می‌توانیم با اتکا به مردم و خودباوری از این مسائل مشکلات عبور کنیم.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم آن چیزی که در داخل کشور و در استعداد جوانان وجود دارد را نباید از بیگانگان تمنا کنیم؛ این یعنی مجاهدت و ایستادگی و ماندن در مسیر شهدا و امروز ما هستیم که باید کارآمدی دین در اداره جامعه و اقتصاد را نشان دهیم. امیدوارم با پیروی از شهدا و ادامه مسیر آن‌ها بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز سربلند باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 1
    اگه اینطوریه مدیون شهدا هستیم پس چطور تخلفاتی که داره در حق فرزندان شهدا میشه توی بنیاد شهید توی سهم بانک دی رو نمیبینید؟؟؟؟ دیگه تخلف از این وضاح تر چطور ممکنه؟ سهم رو از هشت هزار تومن که ریس بنیاد شهید دعوت به نگهداری میکرد و میگفت ارزنده ست اوردن روی دو هزار تومن. اینا حق الناس نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس