کد خبر 1189335
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
«فکری» بهترین تصمیم را گرفت/ نباید فاصله استقلال با رقبا زیاد شود

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایطی که در تیم آبی‌پوش تهران به وجود آمد، فکری بهترین تصمیم را برای جدایی از آبی‌پوشان گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در خصوص استعفای محمود فکری از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: استقلال دو روز بد را پشت سر گذاشت؛ برابر مس رفسنجان به پیروزی نرسید و نتوانست سه امتیاز را کسب کند.

وی ادامه داد: با وجود آنکه مدیرعامل استقلال در این چند وقت اخیر بارها گفته بود که از فکری حمایت می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد و او مجبور شد به دلیل فشار هواداران و فضای مجازی، محمود فکری را برکنار کند.

بیشتر بخوانید:

داور بی تجربه برای بازی حساس استقلال و فولاد

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار امروز شنبه آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال بازی سختی برابر تیم جواد نکونام دارد، فولادی‌ها دیدار قبل خود را با موفقیت به پایان رسانده و حالا خود را آماده دیدار برای تیم بحران‌زده استقلال می‌کنند. مدیران استقلال می‌دانند که روزهای سختی در پیش است.

وی با انتقاد از کسانی که علیه فکری در فضای مجازی جو بدی را ایجاد کرده‌اند، گفت: مشکل اصلی استقلال و فوتبال ایران، فضای مجازی است. متأسفانه چند نفر با زدن «پیج» علیه استقلال، جوسازی و فضا را برای تیم مسموم کردند. پیشکسوتان از محمود فکری حمایت و هواداران را به آرامش دعوت کردند اما متأسفانه فضای مجازی بلای جان فوتبال ما شده و بعضی تسویه‌حساب‌های شخصی خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: نباید فاصله امتیاز استقلال با پرسپولیس و سپاهان بیشتر شود. در چنین شرایطی، باز هم قهرمانی از دست استقلال می‌پرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    1 1
    استاد تسویه حساب فضای مجازی جناب فنونی زاده، حالا میخاد بگه دیگران تو فضای مجازی باعث عدم موفقیتشون هستن! جالبه خودشون فضای مجازی و ملتهب میکنن که مربی مد نظرشونو قالب کنن و میندازن گردن بقیه، تا جایی که من می‌دونم گفته بودن فکری و وزارت نگه داشته و بیشتر پیشکسوتاشون از فکری انتقاد می‌کردن!
  • دانیال IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    شیر استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس