کد خبر 1189294
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
۷۵۰ هزار آمریکایی این هفته بیکار شدند

وزارت کار آمریکا اعلام کرد در هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به ۷۵۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، وزارت کار آمریکا اعلام کرد در هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کرده‌اند به ۷۵۰ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۷۳۰ هزار آمریکایی دیگر بیکار شدند

این گزارش جدید نشان‌دهنده افزایش روند بیکاری نسبت به هفته قبل است. یک هفته قبل تعداد بیکاران تحت پوشش بیمه در آمریکا به ۷۳۶ هزار نفر رسیده بود.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی می‌کردند تعداد بیکاران این هفته ۷۵۰ هزار نفر باشد.

تعداد افرادی که بیکاری آنها بیش از دو هفته بوده و به صورت مداوم حقوق بیکاری دریافت می‌کنند افت کرده و به ۴.۳ میلیون نفر رسید.

تعداد کل آمریکایی‌هایی که تحت برنامه‌های حمایتی مختلف حقوق بیکاری دریافت می‌کنند این هفته با اندکی کاهش به ۱۸ میلیون نفر رسید.

افزایش اندک تعداد بیکاران نسبت به هفته گذشته از نظر بسیاری از کارشناسان خبر مثبتی قلمداد شد چراکه انتظار می‌رفت در هفته‌ای که آمریکا تحت تأثیر طوفانی از سرمای شدید هوا قرار گرفت که بخش‌های بزرگی از تگزاس را به تعطیلی کشاند، تعداد بیکاران به شدت افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رها IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    2 1
    چه عالی که آمار استکبار رو میدین! لطفا درخصوص میزان دقیق بیکارهای مملکت خودمون بخصوص از بعد کرونا و وضعیت معیشت مردم خودمون هم خبر کار کنین! و من ا... توفیق .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس