مراغه‌چیان:‌ بهترین مربی هم الان به استقلال بیاید، نتیجه نمی‌گیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید بی‌ثباتی در باشگاه باعث شده، آبی‌پوشان نتوانند نتیجه ایده‌آلی کسب کنند.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در این مدت چندین مربی عوض کرده و این باعث شده باشگاه خیلی هزینه بدهد. من فکر می‌کنم حدود ۴۰ میلیارد تومان برای مربی متحمل شدیم. باشگاه در حال حاضر به ورشکستگی افتاده است. ما از نظر مدیریتی خیلی عقب افتادیم. مدیران ناکارآمدی که داشتیم، باعث شده استقلال به وضعیت بدی بیفتد. من فکر می‌کنم هر مربی‌ای به استقلال بیاید، نمی‌تواند تیم را به صورت ایده‌آل دربیاورد اما آرزو می‌کنم فرهاد مجیدی بتواند عملکرد خوبی از خودش در تیم استقلال برجای بگذارد. ما همه استقلالی هستیم و دوست داریم تیم بعد از  چندین سال، یک مقام قهرمانی کسب کند. الان ۵ سال است که استقلال نتوانسته نتیجه لازم را کسب کند و هر سال ضربه‌های جدی خورده است.

او ادامه داد:‌ تیم از نظر روحی و روانی، ضعیف است. اگر بهترین مربی را الان بیاورید، استقلال نمی‌تواند نتیجه بگیرد اما امیدوارم استقلال با فرهاد مجیدی نتیجه بگیرد. ما الان در منطقه دفاع و هافبک بازیکن کم داریم. استقلال را واقعا نابود کردند و به بیراهه کشاندند. من فکر می‌کنم باشگاه ۱۰۰ میلیارد بدهی دارد. پول‌ها در باشگاه به راحتی به هدر رفته است. با این شرایط به نظر من شرایط برای مجیدی سخت است که بتواند نتیجه را برای آبی‌پوشان تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

هواداران استقلال از مجیدی قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که اولین کاری که مجیدی باید در تیم استقلال انجام دهد، چیست؟ گفت: استقلال از نظر مالی در شرایط بدی قرار دارد و بازیکنان مطالبات خود را نگرفته‌اند. این بازیکنان حرفه‌شان فوتبال است و از این طریق کسب درآمد می‌کنند. به نظر من مجیدی باید در این رابطه با باشگاه صحبت‌های لازم را انجام دهد. من مجیدی را دوست دارم و می‌خواهم در کارش موفق شود اما کار بسیار سخت است. من به آقای فکری هم قبلا گفته بودم. تیم ما در حوزه بازی‌سازی مشکل دارد و این مشکلی است باید برطرف شود.

او در پایان گفت: این هواداران، عشقشان استقلال است و دوست ندارند از حریف‌شان عقب بیفتند. تغییرات استقلال از زمان شفر آغاز شده و این نشان می‌دهد ما مدیران بی‌کفایتی داشتیم. اگر ما ثبات را در باشگاه مدنظر قرار می‌دادیم، این اتفاقات رخ نمی‌داد. امیدوارم شرایطی در باشگاه پیش بیاید که دیگر شاهد بی‌ثباتی و تغییر در باشگاه نباشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    4 6
    سلام وزارت قرمز علاوه بر این که کمر به نابودی استقلال بسته داره تمام مربیان آبی را بی آبرو می کنه این یک خودکشیه که یک مربی الان بیاد تو استقلال ،چون قرار نیست موفقیتی کسب کنه فقط اعتبارخودش را از دست می ده ...
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      5 0
      ینی وزارت مربی شما رو عوض میکنه؟ اون میگه حق ندارین موفق شین؟ ینی خوشم میاد هرکاریم خودتون میکنین میندازین گردن این و اون، اعجوبه های تمام نشدنی!
    • علی IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 1
      محمود خان تو نساجی همه رو برد چی شد اومد استقلال شد بی تاکتیک وای بر مافیای رسانه
    • Arvin IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      1 2
      کاملا درسته همیشه میگن مگه وزیر قرمز میتونه بیاد توی بازی برای قرمز گل بزنه درسته نمیتونه ولی میتونه تیم های دیگه را به چالش بکشه و از لحاظ روحی خرابشون بکنه که قرمز برنده بشه
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    پس این کارای بیهوده چیه انجام می‌دین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس