ناگفته‌هایی ا‌ز جنایات فرماندهان داعش در "حلب"/ بریدن سر مردم برای داعش عادی بود

فرمانده جبهه مقاومت با یادآوری خاطراتی تلخ از آبان‌ماه سال ۹۵ در حلب گفت: بی‌بند و باری‌ در جامعه به سربازان خط مقدم نبرد ضربه می‌زند.

به گزارش مشرق، سردار محمدعلی حق‌بین پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای گمنام و شهدای دانشجوی معلم دانشگاه فرهنگیان گیلان با اشاره به طراحی‌های دشمن علیه جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمن می‌داند چه نقشه‌ای بکشد تا افراد را در آن مسیری که می‌خواهد سوق دهد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه تشکیل داعش جزو آخرین نقشه‌های دشمن بود تصریح کرد: همزمان با اعلام حیات سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی، تمام نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان فرو ریخت و پس از آن جنگ سخت و جنگ نرم را علیه ما طراحی کردند.

سردار حق‌بین افزود: دشمن مسیر را طوری طراحی کرده بود که در دنیای امروز دیگر نامی از اسلام، احکام دین و کسانی که شعار دین بدهند باقی نماند، اما خدا به داد ما، ملت و مظلومان دنیا رسید و انقلاب اسلامی شکل گرفت و این یک حرف نیست بلکه سند است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از سلاح‌های دشمن را ناکارآمد و نابود کرد به‌طوری‌که دشمن چاره‌ای جز حرکت به سمت داعش نداشت افزود: سازمان داعش را بهم ریختیم، اما جهانخواران نمی‌خواهند به راحتی این سازمان را از دست بدهند، چون این سازمان جزو آخرین طراحی‌ها و یکی از استراتژی‌های پُرهزینه آنان بود.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن داعش را به وسط دنیای اسلام یعنی سوریه و عراق کشاند و رسماً اعلام می‌کردند که تا شش ماه دیگر ایران هستیم، اما شهدا با ایثار و جانفشانی خود سد محکمی بین ما و دشمنان طراحی کردند و امروز بایستی پشت این سد محکم بمانیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز باید طراحی‌های دشمن را بشناسیم و اگر طراحی‌های آنان را نشناسیم آن‌ها یک بار دیگر خودنمایی خواهند کرد و فراموش نکنیم که داعش هنوز وجود دارد.

سردار حق‌بین افزود: کسانی که با فرهنگ دین و شهدا غریبه هستند و سعی در دوری از فرهنگ شهدا دارند بدانند که امنیت و اقتدار امروزمان را مدیون ایثار و خون شهدا هستیم؛ شهدایی که اکنون تصاویرشان در مقابل چشمان ما است.

وی با اشاره به تبعات منفی ترویج بی‌بند و باری و بی‌حیایی در جامعه خاطرنشان کرد: اگر بی‌حیایی و بی‌بند و باری در جامعه به‌حدی که خواسته دشمن است ترویج پیدا کند شک نکنید که دشمنان به سراغمان خواهند آمد و بدانید که سازمانشان بهم ریخته، اما عقیده و نفرات‌شان کاملاً بهم نریخته و اصل این جنایت و سازمان همچنان باقی است.

فرمانده جبهه مقاومت به جنایات فرماندهان داعش در خیابان‌های حلب اشاره و بیان کرد: سر بریدن و جنایت برای داعش عادی بود و با همین تفکر روی کار آمده بودند؛ زمانی‌که مردم عادی در خیابان‌های حلب راه می‌رفتند، فرماندهان داعش می‌آمدند و از هر دختر و زنی که خوششان می‌آمد او را به‌زور به ماشین انداخته و می‌بردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه داعش تا نزدیکی کربلا و حتی ۲۰ کیلومتری مرزمان رسیده بود و وعده داده بودند که ظرف شش ماه وارد کشورمان می‌شوند افزود: می‌گفتند در عراق و سوریه در حال تمرین هستیم و تمام این جنایات را در ایران انجام خواهیم داد.

سردار حق‌بین با یادآوری خاطراتی تلخ از نهم آبان‌ماه سال ۹۵ در حلب تصریح کرد: انگار بخشی از قیامت را به چشم دیدیم؛ در حلب گریه‌ها کردیم در آن لحظه‌ای که زن و بچه مردم هر کدام به یک طرف فرار می‌کردند در حالی‌که نمی‌دانستند به کجا باید بروند، فقط می‌دویدند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن همچنان در کمین است ابراز داشت: امروز بایستی با وحدت و بدون تفرقه پشت سر ولایت حرکت کنیم و فراموش نکنیم که دشمن همچنان در کمین است و ابزارهایی در اختیار دارند که اگر بیایند خطرناک‌تر خواهد بود.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: آمریکا هرگز قدرت و جرأت حمله نظامی به ما را ندارد، اما داعش همچنان در دست آنهاست و ابزارهای خود را در اختیار دارند؛ اگر حیا و عفت در جامعه رعایت نشود در واقع به خود ضربه می‌زنیم و فراموش نکنیم که بی‌بند و باری‌ها و و سگ‌بازی‌ها به سربازانی که در خط مقدم نبرد با دشمن هستند ضربه می‌زند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ايراني غيور IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    19 2
    آمریکا هرگز قدرت و جرأت حمله نظامی به ما را ندارد، اما داعش همچنان در دست آنهاست و ابزارهای خود را در اختیار دارند؛ اگر حیا و عفت در جامعه رعایت نشود در واقع به خود ضربه می‌زنیم و فراموش نکنیم که بی‌بند و باری‌ها و و سگ‌بازی‌ها به سربازانی که در خط مقدم نبرد با دشمن هستند ضربه می‌زند.اما بيشتر با دقت شود خائنان كه به اسم مسئول در كشور هستند كشور را به باد ندهند.آنها كه بدتر از گرگ هستند وپست ومقامي دارند وبا سوءاستفاده از آن به ظاهر پشت رهبر هستند درحاليكه عملا با گفتار وعمل به دين واسلام خائن هستند.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    3 0
    وای نگو خدا مدافعان حرم رو رحمت کند اگه ایران میومدن معلوم نبود الان چه بلایی سرمان آمده بود حتی فکر کردن بهش هم آدم رو دیوانه میکند
  • محمدجواد IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 16
    حب دنیا و دنیاپرستی و لیبرال بازی و.... مسیری برای چپاول ملتها... اولش خروس قندی نشونت میدن و ... بعدش از مردانگی و غیرت میندازنت...به همین راحتی
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    3 0
    والا الان مسولان بیشتر از همه دارن ضربه میزنن مردم پشت سر ولایت هسن
  • ایرانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    4 0
    لعنت بر زمامداران آمریکا و انگلیس وال سعود مزدور صهیونیستها که از بنیانگذاران داعش بودند و هستند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    16 7
    اصلاح طلبان همینو میخواهید مذاکره با سازنده داعش! خاک تو سر همه غرب پرستها
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    30 0
    به جان خودم اگه به اختیار بعضی از این آقایون بود با داعش مذاکره می کردن آخر سر هم کشور رو دو دستی تقدیم میکردن میرفتن همون کشورایی که تبعه اونان...همونایی که میگفتن اجازه بدید در برابر داعش از توان دیپلماسی اسفاده کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس