کد خبر 1188596
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر اقتصادحمیدرضا مومنی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد منصوب و جایگزین مرتضی بانک شد. بانک بازنشسته دیروز از این سمت استعفا داده بود.

به گزارش مشرق، در حکم دژپسند خطاب به حمیدرضا مومنی آمده است : 

نظر به تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (23) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید. 

با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحبنظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید.

توفیق و سربلندی شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می کنم.

به گزارش مشرق، مرتضی بانک اوایل بهمن امسال بازنشسته شد اما همچنان به حضور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ادامه داد. رویکردی که انتقاداتی را به همراه داشت. وی دیروز طی نامه ای به روحانی رییس جمهوری استفاده داده بود.

بانک دوشنبه گذشته مدیرعامل منطقه آزاد کیش را برکنار کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    مناطق آزاد=سلف سرویس !!!
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    مناطق آزاد=سلف سرویس!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس