شهاب الدین عزیزی خادم

شهاب الدین عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال کشورمان در اولین گام در مسیر ریاست فدراسیون فوتبال این فرصت را دارد که خودش را عزیز اهالی فوتبال کند.

سرویس ورزش مشرق – در اخبار منتشره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و منابع خبری نزدیک به AFC شنیده شد که کشور بحرین برای میزبانی مرحله برگشت دور انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز تمایل و آمادگی کرده است. از آنجا که شیخ سلمان اصالتا بحرینی است و بدش هم نمی آید تا مقدمات حضور تیم ملی بحرین در جام جهانی را فراهم کند هیچ بعید نیست که او با این درخواست موافقت کرده و تیم ملی کشورمان مجبور شود برای برگزاری دیدارهای حساسش در گروه C راهی بحرین شده بازی برگشت و سخت روبروی همین کشور را نیز خارج از خانه برگزار کند. در حالی که این بازی باید در تهران و در خانه ما برگزار می شد.

عزیزی خادم که به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال را در دست گرفته و به دیدار وزیر ورزش و جوانان هم رفته است در اولین و مهمترین گام برای فوتبال باید از همین ساعت آغاز فعالیت های خود برای گشایش راهی برای رسیدن تیم ملی فوتبال به جام جهانی را آغاز کند. راهی که با وجود دو شکست مقابل عراق و بحرین در دور رفت منجر به کمرنگ شدن امیدهای تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به جام جهانی قطر شده است.

اگر بحرین بتواند میزبانی دور برگشت را از آن خود کند قطعا راهی که همین حالا برای رسیدن به دور بعد در پیش داریم از این هم دشوارتر خواهد شد. شرایط میزبانی، کمک داوران به تیم میزبان و سایر آپشن هایی که شیخ سلمان برای تیم کشورش در نظر می گیرد سنگ های بزرگی را پیش پای ما قرار می دهند تا راه رسیدن تیم ملی ایران به جام جهانی بعدی سخت تر و صعب العبورتر شود.

از سوی دیگر عراق با وضعیت ناامنی که در کشورش وجود دارد قادر به کسب میزبانی از سوی AFC نیست و هنگ کنگ و کامبوج هم که شرایط این کار را ندارند لذا بر عزیزی خادم و کابینه اش در فدراسیون فوتبال واجب است تا این پرونده را روی همه پرونده های موجود و اورژانسی در فدراسیون فوتبال قرار داده و خود را برای نبردی مهم برای کسب میزبانی آماده کنند.

قطعا یکی از مهمترین پرونده های پیش روی فدراسیون عزیزی خادم پرونده مارک ویلموتس و بدهی ۶.۲ میلیون یورویی به اوست ولی آن پرونده تقریبا حکمش مشخص شده و کاری بیش از این نمی توان کرد. ضمن اینکه در حال حاضر و در دادگاه CAS این موضوع در حال پیگیریست بنابراین مهمتر از هر چیز این است که عزیزی خادم بتواند با تمرکز روی این موضوع و با معرفی استادیوم هایی مانند آزادی، نقش جهان، امام رضا(ع) مشهد و حتی شهدای فولاد اهواز این میزبانی را در اختیار گرفته و بازیهای دور برگشت را در ایران انجام بدهد.

شاید تا آن زمان شرایط حضور تماشاگران به تعداد محدود نیز فراهم شده و طرفداران تیم ملی نیز برای حمایت از تیم فوتبال کشورمان بتوانند راهی استادیوم ها شوند. قطعا با این پیش فرض که تیم ملی کشورمان با دریافت میزبانی بتواند راهی جام جهانی شود عزیزی خادم خیلی سریعتر از آنچه انتظارش را در ذهن می کشد بتواند خودش را عزیز اهالی فوتبال کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    7 1
    اها یعنی به زنها هم اجازه رفتن به ورزشگاه رو میدین؟؟؟؟ من که بعید می دونم اخه یکی نیست بگه تا این همه کشور خوب هست میان میزبانی رو به ایران بدن
  • حمید IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    2 0
    هیچ وقت میزبانی به ایران نمی دهند
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    3 1
    خادم صلابت لازم برای ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد
  • رضا IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 0
    من نمیدونم یعنی فیفا و دادگاه ورزش هم نمیتونن شکایت کنن؟؟؟؟نمیشه که ار دفعه حق میزبانی باشگاه و تیم ملی ما رو بخورن.....چقدر بی عرضه و بی لیاقتیم.....برید شکایت کنید فوقش ای اف سی جریمه مون کنه که کار همیشگی...ترسوهای بزدل ابروی ایران بردید....حالا که عرضه ندارید عضو مهمان یه قاره دیگه بشید مثل استرالیا ما هم بریم قاره دیگه والا گندش رراوردن بی عرضه های بی خاصیت......اگر به ایران ندادن ایرانن بگه کشوووووووور بی طرف چون بحرین میزبانیش انجام داده....بیارنش تاجیکستان یا ازبکستان تا ادم شن
  • وطن پرست DE ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    2 0
    تو دوران کرونا، میزبانی یعنی فقط هزینه. ویلتموس رو از جیب کی پرداخت کردید؟؟؟ جمعش کنید کل فوتبال رو بجاش زمین چمن برای مدارس محروم بزنید و بزارید ایرانی ها خودشون پا به توپ بشن. تا کی تماشا چی بودن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس