کد خبر 1188449
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

در این مطلب قصد داریم به معرفی تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرنیان و بررسی ویژگی های این مرکز بعنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران بپردازیم.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول مطمئن ترین محل برای تعمیرات محصولات ویرپول می باشد. در واقع نمایندگی تعمیرات ویرپول وظیفه دارد تا بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ویرپول را به استفاده کنندگان از محصولات این برند ارائه دهد. بنابراین اگر هر یک از دستگاه های ویرپول شما، در عملکرد عادی خود با اختلال و مشکل مواجه شد، باید هر چه سریع تر با نمایندگی تعمیرات ویرپول تماس بگیرید، تا مشکل دستگاه شما بر طرف شود و خرابی بیشتر نشود.

همچنین اگر قصد دارید تا لوازم خانگی ویرپول شما، از قبیل یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و... به بهترین شکل ممکن و با مناسب ترین هزینه تعمیر شوند، باید به دنبال نمایندگی تعمیرات ویرپول باشید. دیبا پشتیبان ایرانیان، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران می باشد که ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی ویرپول می باشد. این مجموعه تعمیرات دستگاه شما را در همان روز و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد. همچنین تعمیرات در محل صورت می گیرد.  

معرفی برند ویرپول

ویرپول یک برند آمریکایی و چند ملیتی می باشد که توسط لوئیز آپتون و اموری آپتون در سال 1911 در میشیگان تاسیس شد. برند ویرپول که بیش از یک صده مشغول به فعایت است، محصولات خود را در 14 کشور در دنیا تولید می کند. این برند مالک 80 برند معتبر و قوی لوازم برقی خانگی از قبیل آدمیرال، هوور، می تگ، امانا، جان اینگلس، کیچن اید و... می باشد. همچنین این برند از سال 2006 به عنوان بزرگترین تولید کننده و پر فروش ترین لوازم خانگی در دنیا معرفی شده است. محصولات ویرپول در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران

تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول

با وجود کیفیت بالای ماشین لباسشویی ویرپول، اما بروز مشکل و خرابی در این محصول اجتناب نا پذیر می باشد. خرابی ماشین لباسشویی، شستشوی لباس های شما را با مشکل مواجه می کند و شما را از انجام کار های روزانه باز می دارد. از مهم ترین ایرادات ماشین لباسشویی ویرپول می توان به نشت آب، روشن نشدن دستگاه، عدم شتشوی تمیز لباس ها، سر و صدای زیاد، عدم تخلیه آب، عدم آبگیری، وجود برق در بدنه دستگاه، خامو شدن ناگهانی، روشن نشدن، آبگیری خود به خود، لرزش زیاد، باز نشدن درب دستگاه، شکستگی دستگیره، نمایش انواع ارور روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ویرپول و... اشاره کرد.

در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول، تمامی خدمات تعمیرات یا تعویض موتور، پمپ تخلیه، تایمر، کاسه نمد، فیلتر ورودی آب، هیدروستات، همزن، ترموستات، المنت، دیگ، میکروسوئیچ، شیر برقی، تعمیرات تخصصی برد ماشین لباسشویی ویرپول، سرویس سالانه یا دوره ای ماشین لباسشویی ویرپول، رفع ارور و... انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ویرپول لطفا با ما در تماس باشید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

با وجود کیفیت بالای ماشین ظرفشویی ویرپول، اما این دستگاه نیز ممکن است مانند هر وسیله ی برقی دیگری دچار مشکلاتی شود. از مهم ترین ایرادات ماشین ظرفشویی ویرپول می توان به تمیز شسته نشدن ظروف، تخلیه نشدن آب کثیف، روشن نشدن دستگاه، سر و صدای زیاد، لرزش زیاد، نشت آب به بیرون، گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی ویرپول، خرابی تایمر، عدم آبگیری دستگاه و... اشاره کرد.

در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول، تمامی خدمات تعمیرات یا تعویض آکوا استاپ، هیدروستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه، المنت، بازو های آبپاش، فیلتر پمپ تخلیه، جرم گیری دستگاه، تعمیرات تخصصی برد ماشین ظرفشویی ویرپول، سرویس سالانه یا دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول، رفع ارور و... انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول لطفا با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول

یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول نیز بنا به دلایل مختلفی ممکن است که به تعمیر نیاز داشته باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که باعث خرابی قطعات الکترونیکی یا مکانیکی یخچال می شوند. از مهم ترین ایرادات یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول می توان به سر و صدای زیاد موتور، برق بدنه دستگاه، نشت آب  از پایین دستگاه، نشت آب از آبریز دستگاه، برفک زدن فضای داخل فریزر در یخچال نوفراست، گرم شدن فضای داخل یخچال، جمع شدن آب در طبقات و کشو، یکسره کار کردن یخچال، روشن نشدن دستگاه، نمایش انواع ارور ها، خرابی برد و... اشاره کرد.

در نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول، تمامی خدمات تعمیرات یا تعویض ترموستات، فن، کمپرسور، دمپر، سنسور، ترموفیوز، شیر برقی، برد دستگاه، لاستیک دور درب، طبقه و کشو، فیلتر، شارژ گاز، سرویس دوره ای یخچال ویرپول، رفع انواع ارور ها و... انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول لطفا با ما در ارتباط باشید.

معرفی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان

مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان ( dibaposhtiban.ir )، به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران، بیش از یک دهه مشغول به فعالیت می باشد. این مجوعه دارای تکنسین های با تجربه و حرفه ای می باشد و تمام نقاط تهران را پوشش دهی می کند. کلیه خدمات دیبا پشتیبان ایرانیان با فاکتور رسمی و ضمانت نامه شش ماهه به شما عزیزان ارائه می شود. در صورت تماس با این مجموعه، شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه تمامی قطعات اورجینال محصولات ویرپول موجود می باشد. در این مرکز تعمیرات انواع لوازم خانگی ویرپول به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود. جهت خرید قطعات لوازم خانگی ویرپول، لطفا با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس حاصل بفرمایید.

هزینه تعمیرات در نمایندگی ویرپول

هزینه تعمیرات در نمایندگی ویرپول بسیار مناسب و متناسب با نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد. جهت اطلاع از هزینه تعمیرات دستگاه مورد نظرتان و برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات، می توانید با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات ویرپول 47278 021 در تماس باشید. علاوه بر این می توانید نحوه ی خدمات دهی تعمیرات دستگاه خود را نیز جویا شوید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه می دهند. همچنین توجه داشته باشید که پرداخت تمامی هزینه ها بعد از تعمیر کامل دستگاه شما و تایید و رضایت کامل شما عزیزان صورت می گیرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس