کد خبر 1187799
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
بورس نمایه

سفارشات فروش سهام از رقم سه هزار و ۵۸۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۱۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۴۸۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به یه هزار و ۵۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «دی» و «کیسون» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۲۶۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «اپال» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۳۰میلیارد تومان (۹۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۹۵میلیارد تومان (۲۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۱۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۳۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۴درصد از پنج هزار و ۳۸۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۶۸۵میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    1 0
    حقوقی های دولتی تو بعضی سهمهای ارزنده صف فروش درست کردن تا خودشون جمع کنند. چرا با فساد دولتی ها مقابله نمیشه؟ قوه قضاییه با سکوتت داری از فساد حمایت میکنی. بسه نمایش دادن به وظیفت برس.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      حقوقی دتماد امروز هم مثل چند وقت اخیر داره همچنان کد به کد در منفی دو میکنه و سرکوب قیمتی میکنه تا سهامدر حقیقی خارج بشه. ان شاء الله به بدترین بلایا گرفتار بشید.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    به داد سهامداران پالایش برسید دق کردیم ما به دادمان برسید دولت گرانفروشی کرد الان ارزان هم نمیخرد ازما؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس