کد خبر 1187773
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
بورس نمایه

مدیر عامل بورس تهران، بازار سرمایه را با متغیرهای فعلی ارزنده دانست.

به گزارش سرویس بورس مشرق، علی صحرایی گفت: فلزات اساسی، فولادی ها و پتروشیمی ها به لحاظ ارزندگی مشکل بنیادی ندارند و قاطبه بازار از جمله ۳۶ شرکت سهام عدالتی را همین ها تشکیل می دهند.

وی افزود:  سهامدارانی که با عرضه سهام خود صف فروش تشکیل می دهند، در تیر و مرداد گذشته همین سهم ها را تا ۲ برابر زمان فعلی خرید می کردند.

مدیر عامل بورس تهران در ادامه ، ابهام و عدم اطمینان را مساله اصلی بازار در وضعیت فعلی دانست و افزود: در کنار این مساله نرخ ارز و برخی اخبار منتشره درمورد آن دایم به بازار پیام کاهش می دهد و این مساله در خروج یا عدم خروج سهامداران در بازار نقش دارد. 

وی با بیان اینکه امروز نزدیک به ۷۵ درصد معاملات مربوط به افراد حقیقی است ، تصریح کرد: در صورتی که شاخص - چه هم وزن و چه شاخص کل- سبز و بر مدار صعود باشد، در بازگشت روحیه و  اعتماد سهامداران به بازار اثرگذار خواهد بود.

مدیر عامل بورس تهران خاطرنشان کرد: امروز بازار هوشمندتر شده است و اتفاقات را به دقت رصد می کند ؛ لذا مسیرها برای افزایش نقدشوندگی بازار را باید تسهیل کرد.

صحرایی گفت: بعد از اصلاح های اخیر شاخص ، اکنون کلیت بازار منتظر یک شروع خوب است و آغاز این روند جز با حضور فعال نهادهای مالی میسر نخواهد بود.

منبع:سنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    چرا به فساد حقوقی ها رسیدگی نمیشه. ببینید تو این وضعیت بازار کدوم حقوقی داره عرضه میکنه، باهاش برخورد جدی بشه. متاسفانه برخی حقوقی های فاسد دست از سرکوب قیمتی برنمیدارن تا سهمها رو از دست سهامداران حقیقی خارج کنند.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    من خودم سالها است تو این بازار فعالم ولی تا این دولت هست هرگونه سرمایه گذاری مساوی از دست دادن سرمایه است
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    حقوقی دتماد که زیرمجموعه شستا ی دولتیست دوباره از دیروز شروع به کد به کد و عرضه سنگین کرده تا حقیقی ها رو خارج کنه. جالب اینجاست اردرهای زیر پانصد هزار میگذارن که امکان گذاشتن ان هم جزو تخلفات اشکاره و ناظران فاسد بورسی کاری با ان ندارند. ان شاالله تک تک تون مقطوع النسل بشید که نسلتون از زمین برداشته بشه حرومخورها.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    این بود حمایت از سهمها؟ حقوقی ها که باز دارند عرضه میکنند. خیلی سخته ببینید کدوم حقوقی تو این شرایط عرضه میکنه و باااش برخورد کنید؟؟؟؟ تاوان این فسادهاتون رو خیلی زود میدید. منتظر باشید
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    چرا با حقوقی های زیرمجموعه دولت مقابله نمیشه؟؟؟ رییس دولتی گذاشتید که هر غلطی خواستید تو بورس بکنید؟؟؟ لعنت به شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس