کد خبر 1187624
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
خرسندی رژیم‌صهیونیستی از تجاوز آمریکا به خاک سوریه - کراپ‌شده

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با انتقاد از سیاست‌های این رژیم در مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیشرو، تأکید کرد که اسرائیل فاقد استراتژی جامع است.

به گزارش مشرق؛ «تامیر باردو» رئیس سابق موساد تأکید کرد که اسرائیل فاقد استراتژی جامع برای مقابله با چالش‌هایی است که امنیت قومی آن را تهدید می‌کند.

باردو در مقاله‌ای تحت عنوان «اسرائیل فاقد استراتژی است» در روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به اینکه سیاست‌های اسرائیل مبتنی بر کوته بینی و عدم اندیشه جامع است، از تصمیم‌گیرندگان در تل‌آویو خواست تا استراتژی جامعی اتخاذ کنند.

او گفت که نبودن استراتژی جامع تنها مربوط به سیاست اسرائیل در قبال برنامه هسته‌ای ایران در دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا منحصر نمی‌شود بلکه به تصمیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل برای اعطای اجازه به برخی کشورهای منطقه جهت دستیابی به سامانه‌ سلاح‌های استراتژیک نیز مربوط می‌شود همچنانکه به مصر برای دستیابی به زیردریایی و امارات برای خرید هواپیماهای اف ۳۵ اجازه داده شد.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، باردو افزود که نتانیاهو اتخاذ تصمیمات مربوط به مسائل تأثیرگذار بر امنیت قومی را در انحصار خود قرار داده بی‌آنکه این تصمیمات در کابینه امنیتی اتخاذ شود.

به گفته او تصمیم کابینه برای الحاق مناطق در کرانه باختری و سپس عقب‌نشینی از آن نشانه دیگری بر نبودن استراتژی جامع اسرائیل است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    3 3
    ولی جمهوری اسلامی داره سر همینه که دلار قیمتش ثانیه ای نمیره بالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس