نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد مذاکرات با امارات در خصوص مسائل امنیتی بعدا انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه کنار گذاشته شدن مقامات دفاعی این رژیم را از هیئت اعزامی که قرار است فردا به امارات سفر کند، رد کرد و گفت: من و بنی گانتز، وزیردفاع توافق کردیم که مسائل مرتبط با دفاع بین اورشلیم (قدس اشغالی) و ابوظبی بعدا انجام شود.

بیشتر بخوانید:

دیدار نتانیاهو با کوشنر و اوبرایان

واکنش نتانیاهو به لغو تحریم‌های امارات علیه رژیم صهیونیستی

دفتر بنیامین نتانیاهو امروز در بیایه‌ای اعلام کرد: تصمیم گرفته شده که هیئت اعزامی اسرائیل به امارات که دوشنبه سفر خود را آغاز می‌کند، در خصوص مسائل شهروندی بحث و گفتگو کند. مسائل دیگر از جمله امور امنیتی، بعدا مورد مذاکره قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام پایگاه صهینیستی «والا»، پیشتر قرار بود مقامات دفاعی، از جمله نمایندگانی از آژانس‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (فردا) در سفر هیئت اعزامی به امارات حضور داشته باشند؛ اما اکنون آن‌ها ظرف دو هفته دیگر برای انجام گفتگوهایی جداگانه در خصوص جنبه‌های امنیتی توافق عادی سازی روابط به امارات سفر خواهند کرد.

قرار است ریاست این هیئت امنیتی را ژنرال امیر اشل (Amir Eshel) فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر عهده بگیرد.
همچنین بر پایه گزارشها، تصمیم جداسازی مذاکرات به دو بخش نخست شهروندی-اقتصادی و دوم امنیتی بطور مشترک از سوی اسرائیل و امارات اتخاذ شده است.

دفتر نتانیاهو هفته گذشته اعلام کرده بود مذاکرات در ابوظبی، بر راه‌های تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف، از جمله امنیت متمرکز خواهد بود.

بیایه دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی صادر شده که درگیری‌های داخلی در داخل کابینه ائتلافی تشکیل شده همچنان جاری است و احزاب نتانیاهو و گانتز همچنان در شماری از مسائل اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    2 0
    امارات می خواهد مرکز جاسوسی و انبار موشک و هواپیماهای اسراییلی برای حمله به ایران شود ولی با این کار گور خودش را کنده است.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    ایران هم باید بره تو سوریه، یمن و... رسمأ پایگاه امنیتی بزنه ببینیم چی میخوان بگن!! توسعهٔ روابط با کرهٔ شمالی و تعریف و تمجید از جناب کیم جونگ اون هم بد فکری نیست، دود خیلی‌هارو در میاره!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس