کد خبر 1187229
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
هلاکت یک شهرک‌نشین صهیونیست در قدس اشغالی

شامگاه یکشنبه در درگیری میان صهیونیست‌ها در قدس اشغالی یک شهرک‌نشین از سوی یک راننده اتوبوس زیر گرفته شد و به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست شامگاه یکشنبه یک اتوبوس را در قدس اشغالی مورد حمله قرار دادند.

در پی این حمله راننده اتوبوس یکی از مهاجمین را زیر گرفت.

این شهرک‌نشین اسرائیلی که به شدت زخمی شده بود، دقایقی بعد بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی راننده اتوبوس را بازداشت کرده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از حمله به این اتوبوس در قدس اشغالی، به خودروی یک شهروند فلسطینی در منطقه باب العامود حمله کرده و خسارت‌های سنگینی به آن وارد کردند.

در همین حال وبگاه صهیونیستی ۰۴۰۴ گزارش داد: راننده اتوبوسی که این اسرائیلی را زیر گرفته از فلسطینی‌های اراضی اشغالی ۱۹۴۸ بوده است و فرد کشته شده نیز از حریدی‌ها (افراط گرایان دینی) است.

حریدی‌ها به عنوان طیف اصلی افراط گرایان دینی صهیونیست در سالهای اخیر درگیری‌های متعددی با سکولارها داشته‌اند. حریدی‌ها با توجه به تعالیم خاصی که دارند از حضور در خدمت نظامی و پرداخت مالیات خودداری می‌کنند و این مساله مورد اعتراض دیگر اقشار جامعه صهیونیستی قرار دارد.

بر همین اساس، هر چند وقت یکبار درگیری‌هایی میان حریدی‎ها و سکولارها در قدس اشغالی رخ می‎دهد که پلیس رژیم صهیونیستی سعی در کنترل آنها دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    6 1
    کاش بیشتر شاهد هلاکت جنایت کاران باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس