کد خبر 1187132
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
مترو روزانه 3 بار ضدعفونی می شود/ آمار مسافران رو به افزایش است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تکمیل مترو تهران ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با روند کنونی بیست سال طول می کشد تکمیل شود.

به گزارش مشرق؛ در بررسی تبصره‌های بودجه در نوبت بعد از ظهر دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورا شهر بانو امانی پیشنهادی در خصوص تبصره ۴ و در راستای نهادینه کردن بحث تی او دی ارائه داد و گفت: در این تبصره پیشنهاد ما اضافه کردم صدور پروانه و گواهی و در نظر گرفتن ایستگاه‌های بی آر تی و شعاع ۳۰۰ متری است.

وی ادامه داد: شورا در دوره پنجم به درستی توجه به تی او دی را مد نظر قرار داد و اگر این امر نهادینه و اجرایی می‌شد ما می‌توانستیم از درآمد این بخش در خصوص توسعه تجهیزات حمل و نقل استفاده کنیم و امروز خیلی روان تر ناوگان حمل و نقل عمومی حرکت می‌کرد و در شرایط کرونایی به کار می‌آمد.

علیخانی نیز در این خصوص گفت: اگر قرار باشد درآمدهای در شعاع ۳۰۰ متری در خصوص ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی جدی گرفته نشود نوشتن این برنامه چه فایده‌ای دارد و امروز هم چیزی قرار نیست از جایی کم شود.

وی افزود: منتهی نکاتی که اضافه شده بحث بی ار تی و گواهی را اضافه کردند. به نظر من اگر شورا مصمم است باید طرح تفصیلی اصلاح شود تا نهایتاً بتوانیم توسعه حمل و نقل عمومی از طریق همین منابع تأمین شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل شبکه مترو اعتبار نیاز داریم و اگر با همین روند کنونی پیش رویم یعنی ۳۵۰۰ میلیارد در سال اعتبار تخصیص یابد تا بیست سال آینده تکمیل نخواهد شد. در حالی که اگر در شعاع ۳۰۰ متر ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی هر درآمدی حاصل شود به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص یابد مشکلات حل می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • BE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    9 1
    دمتون گرم دست شما درد نکنه...اونجور که من از تصاویر فیلم های منتشر شده دیدم...خیلی بهتر و شیک تمیزتر از مترو بعضی کشورهای اروپای و حتی آمریکا هست...
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    خط شهر ری _قم کی متروش راه می افته. درآمدش برای دولت خیلی عالیه، مردم هم واقعا استقبال می کنند
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    و البته این پول هم نیست!!!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    این عکس از مترو شیراز هست ایستگاه نمازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس