کد خبر 1187120
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

ریزش ارزش "پالایشی یکم" امروز هم ادامه داشت و ارزش واحدهای این صندوق به ۷۹۱۹ تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صندوق پالایش یکم در ادامه روند نزولی روزها و هفته‌های اخیر خود، امروز هم کار خود را با کاهش قیمت به پایان و تمام نمادهای مجاز معاملاتی صندوق پالایش یکم امروز در پایان معاملات ۱۰ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز با ۲۲ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحدها همراه بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۰اسفند ماه ۹۹ +جدول

همچنین در بین نمادهای این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۱.۹۸ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۹۶ درصدی و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) ۱.۶۱ درصد افت و نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۵۹ درصد افت را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۱۰ اسفند ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۴۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۹۱۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۸۷۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۰‌اسفند ۹۹ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس