کد خبر 1186971
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
دلار نمایه سکه نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۵ هزار و ۱۸۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۶۸۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۴۴۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۸۴۴ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: یک‌شنبه ۱۰  اسفند ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۱۸۶

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵  هزار و ۵۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۳۰  هزار و ۴۴۷

قیمت یورو (بازار آزاد)

۳۰ هزار و ۵۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۹۵۰

قیمت پوند

۳۴  هزار و ۵۰۰

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۷۵۰  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۵۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۳۵۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۹۵۰  هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۵۰ هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۱:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۷۵  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۳۴  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۷۰  هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۳۵.۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس