کد خبر 1186919
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
روحانی نمایه

نماینده مردم تهران گفت: مردم بدانند که تعیین سرنوشت کشور و آینده ایران در گرو رأی آنها است.

به گزارش مشرق، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ۱۴۰۰ را درحالی پیش رو داریم که مردم ایران دوره‌ای هشت ساله را در سختی ناشی از فشارهای معیشتی، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی در برخی حوزه طی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

به حواشی انتخاباتی مشکوکیم!

وی ادامه داد: دوره هشت ساله دولت روحانی به مردم ثابت کرد که باید دقت لازم را در تصمیم‌گیری و رأی خود داشته باشند، چرا که حق تعیین سرنوشت برای مردم محفوظ است و به دنبال این حق اساسی قاعدتاً مردم باید برای آینده کشور مشارکت جدّی در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.

نماینده تهران با بیان اینکه مردم بدانند که تعیین سرنوشت کشور و آینده ایران در گرو رأی آنها است، تصریح کرد: این بالاترین دلیل برای مشارکت حداکثری مردم است و اقشار مختلف با هر نظر و سلیقه‌ای می‌بایست به شکل پرشور در انتخابات شرکت کنند تا آینده‌ای مطمئن را برای ایران رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

کم‌کاری و بی‌توجهی دولت روحانی از سال ۹۲ تا ۹۹ در بخش مسکن

الهیان در عین تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، نوع انتخاب مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: مردم باید بر اساس سوابق افراد و شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی که یک کاندیدا نیاز است برای حضور در چنین مسند مهمی داشته باشد، انتخاب خود را با تحقیق، مطالعه و رجوع به نخبگان و گروه‌های مرجع انجام دهند تا دولتی توانمد، دلسوز، پرکار و کارآمد انتخاب شود.

عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس افزود: اگر شخصی با این ویژگی‌ها انتخاب شود، می‌توان امیدوار بود که ان‌شاءالله مشکلات به حداقل برسد و ناکارمدی این دوره هشت ساله تا حدی ترمیم بشود تا آینده ای درخشان برای کشور با کمک مردم رقم بخورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 17
    خوب بجای این همه سخن،یهویی میومدی میگفتی بما رای بدین..
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 15
    اندازه رأی حداقلی خودت .راستی توتهران200هزاررأی داشتی
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      9 0
      ایشان نزدیک به یک میلیون رای داشته تازه خیلی ها هم از ترس کرونا نیومدند و خیلی ها هم افسرده از کلید خوب حالا غربگرا ها چی ؟ عارف که ایه را خوند و پس زد سرلیست غربگرا ها هم که 60 هزار
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    9 0
    خانم الهیان حرف رهبری را تایید کردند ، زمان انتخابات مقهور هوچیگری مزدوران غربگرا و سرمایه دار نشویم و درست انتخاب کنیم ، که رهبری هم به آن تاکید دارند کاش صدا و سیما مکرر این توصیه ها و هشدارهای رهبری را پخش می کرد و اینقدر رهبری را سانسور نمی کرد حد اقل به اندازه بایاها ، سخنان رهبری و امام خمینی در مورد انتخاب درست را مکرر پخش می کردید .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    4 0
    لطفا از منابع بهتر و افراد شایسته تر پست بگذارید من و همه ما متوجه حرف این نماینده هستیم ولی صحبتهاش وزنی نداره بهترش رو رهبر بارها گفته البته اگه گوش شنوا باشه
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    10 0
    عجب موجودی هست این انسان.بعضی ها هنوزکه هنوزه قبول ندارن رای دادنشون به روحانی فاجعه بوده
  • فرهاد IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 2
    گشتیم نبود!
  • ح IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    8 1
    ما حتما ب ی شخص صالح رای میدهیم ک سرنوشتمون رو خودمون تعیین کنیم ک.....
  • یا حق IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 3
    ترا خدا مردم رو به حال خودشون بگذارید والا بسمونه دیگه من ی کارگر بیسواد بدبختم و هیچی از سیاست ووووحالی ام نیست فقط رای نمیدهم
  • وحید IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    بسیار عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس