محسن هاشمی نمایه

رئیس شورای شهر تهران گفت: حناچی باید در ۶ ماه باقیمانده به پایان مسؤولیت خود در این دوره شهری پروژه‌های محله محور را به اتمام رساند.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: روزهای گذشته افتتاح تعدادی از پروژه‌های خدماتی در سطح پایتخت را شاهد بودیم که این برنامه‌ها در راستای طرح‌های محله محوری انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: تورم رسمی کشور بالاتر از ۳۰۰ درصد است

وی افزود: تعدادی ایستگاه آتش‌نشانی و مراکز میوه و تره‌بار در برخی محلات و مناطق تهران اخیراً به بهره‌برداری رسید و این باعث می‌شود که  تعدادی از معضلات محلی شهروندان کاهش یابد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ضمن تقدیر از شهردار تهران جهت اجرای این برنامه‌ها انتظار و درخواست داریم تا ۶ ماه باقیمانده به پایان مسؤولیت این دوره شهری پروژه‌های محله محور به اتمام برسد.

هاشمی گفت: پروژه‌های محله محور هزینه و اعتبار زیادی برای بهره‌برداری نیاز ندارد و در عین حال اثربخشی بالایی در رضایت‌مندی و رفع مشکلات مردم به همراه داشته لذا باید این مسأله در اولویت مدیران شهری قرار گیرد.

وی در پایان گفت:‌امروز بودجه شهرداری در صحن شورا بررسی می‌شود و اعضا نظرات و پیشنهادات‌شان را در این زمینه مطرح می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس