کد خبر 1186712
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: عذرخواهی، سی و هفت صفحه قلم فرسایی نمی خواهد. خاتمی اگر در ادعای دلبستگی اش به امام و انقلاب و خاتمی صادق است، صاف و ساده، همان حقیقت را که بارها در پستو ها اذعان کرده اما جرئت بلند گفتنش را ندارد، در یک خط بنویسد: "ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ دروغ بود".

یک خط هم بنویسد که به خاطر همه خسارت های ناشی از آن دروغ و فتنه هشت ماهه، شرمنده مردم و نظام است؛ طلب عفو و بخشش می کند و تعهد می دهد با روشنگری، به جبران گوشه ای از خیانت هایش بپردازد.

پس از آن می ارزد که نه سی و هفت صفحه، بلکه حتی سیصد و هفتاد صفحه، بنویسد و واقعیت های آن خیانت بزرگ را بازگو کند. و گرنه، دو دوزه بازی و ابراز ندامت در خلوت، و ادا و اطوار اصلاح طلبی و خیر خواهی در جلوت، پشیزی ارزش ندارد.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    20 3
    احسنت. یک کلام ختم کلام
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      12 0
      این آخرین حربه منافقان در آستان شکست و افول شان می باشد. آقای خاتمی بگوید چرا هر سه فرزند و دامادها و عروسشان در انگلیس و آمریکا چه غلطی می کنند؟؟؟ دو دهه مخالفت صریح با تمام مواضع رهبری را کجای دلمان بگذاریم. آخه معاویه و عمر و عاص پیش ایشون باید لنگ بندازند!!!
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      12 2
      از اصلاح طلبان تهوع آور چند چیز نباید خواست چون ندارند!؛ این چند چیز عبارتند از: شرافت، حیثیت، صداقت، شجاعت، تقوا، نجابت، اصالت، دیانت و خرَد! اما این چند چیز را هر اندازه تصور کند دارند!: خباثت، رذالت، سفاهت، بلاهت، حماقت، خیانت و کسالت!
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 4
    از سروان بگو بلبل زبون
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    5 5
    برادر گرامی هنوز شائبه های انتخاباتی ان سال پایان نیافته ان شما برای خودتان می دوزید و می برید ! آن سال قطعا انتخاباتی با حاشیه های فروانی بود و بخش عمده آن به عملکرد ستاد انتخابات کشور- نحوه اعلام ان بر می گردد. اینکه ادعا تقلب درست باشد یا غلط قطعا خود دولت وقت و صدا و سیما در ایجاد ان شایبه دخیل است.
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      3 0
      جناب علی آقای 08:43 ــــ امان از دست کسانی که غرورشان مانع از قبول اشتباه شان می شود و با آسمان ریسمان بافتن سعی می کنند نهیب وجدان شان را سرکوب کنند و به دنبال مقصر برای اشتباه مضحک شان باشند! حاضرند از مجرم معصوم بسازند و از معصوم مجرم تا خطای خود را توجیه کنند! آیا در آخرت هم همین اندازه جسارت برای سؤال در مورد خطایت داری؟!!؟
  • مهرناز IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 1
    محمد ایمانی " فعال رسانه ای " خاتمی با عدم جداسازی خود از اشتباهات موسوی وکروبی در فتنه 88 " دنیای سیاست خودرا باخت " با گفتن حقیقت با صدای بلند نه در پستو " اخرتش راهم که در این گروه رقم خورده را " از دست نمی دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس