کد خبر 1186708
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

سلیمی گفت: از اینکه آقای واعظی گفتند دلار کار ما بود تشکر می کنیم اما اکنون که وجدان ایشان فعال شده و بخشی از حقیقت را گفته اند باید همه حقیقت را بگویند والبته بعدا ایشان به دنبال توجیه گفته خود بود.

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های رئیس دفتر رئیس جمهور مبنی بر اینکه دلار کار ما بود، گفت: البته آقای واعظی بخشی از حقیقت را بیان کردند و خوب است ایشان همه حقایق را برای ملت ایران بازگو کنند.

وی افزود: افزایش قیمت مسکن تا ۸۰ درصد، افزایش قیمت جو، افزایش قیمت روغن ،افزایش قیمت خودرو، افزایش قیمت سکه،لوازم خانگی، میوه، گوشت و حبوبات هم کار اینها بود که باید ارئیس دفتر رئیس جمهور به آنها اشاره می کردند.

سلیمی اظهار کرد: از اینکه آقای واعظی گفتند دلار کار ما بود تشکر می کنیم اما اکنون که وجدان ایشان فعال شده و بخشی از حقیقت را گفته اند باید همه حقیقت را بگویند و البته بعدا ایشان به دنبال توجیه گفته خود بود.

وی بیان کرد: به آقای واعظی توصیه می کنیم که توجیه نکنند چراکه ملت ایران واقعیت ها را می دانند و از اینکه به یک هزارم گرانی هایی که اینها منشأ آن بودند اعتراف کردند تشکر را می کنیم اما امیدواریم که ۹۹۹ درصد از حقایقی از گرانی ها که باقی مانده ایشان بیان کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تحقیق و تفحص از بورس بیان کرد: این مسئله وارد دستور کار مجلس شورای اسلامی شده و قطعا با جدیت پیگیر آن هستیم

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه باید گفت تغییرات و نوساناتی که با سرمایه های مردم در بورس اتفاق افتاد دست خود این آقایان بود و تحقیق و تفحص از بورس در مجلس مطرح شده و به طور جدی پیگیر آن هستیم.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    3 0
    احسنت
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    2 0
    تو رو خدا تهِ این بورسو دربیارین و شفاف گزارش بدین. خدا میدونه شرکت های دولتی چه سودی بردن ( البته نیتشون خیر بوده « مدیریت اقتصاد کشور » )
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    1 0
    تمم تلاش این دولت برای جلوگیری از ورشکستی بانکهای رباخوار بود. بانک فعلی اگر بماند ایران و ایرانی ویران می شود.
  • مازیار IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 0
    تحقیق و تحفص را نزارید طول ودراز بشه,جنگی عمل کتید همونجور ک اونها جتگی عمل کردند و ظرف چند ماه ,بورس را به خاک و خون کشیدند
  • محمد IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 4
    آقای سلیمی شما خودتان چه کرده اید چرا به بهانه یک موضوع که حالا درست یا اشتباه گفته شده سو استفاده میکنید و دنبال 999 تای دیگر آن هستید شما در مقام نماینده مجلس و در لباس روحانیت .و از تریبون مجلس .....سر درد گرفتم ......متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس