کد خبر 1186324
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
تشییع خودرویی دو شهید گمنام در پردیس

پورقربان از میزبانی شهرستان بهشهر از دو شهید گمنام خبر داد و گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) بهشهر میزبان ۲ شهید خوشنام است.

به گزارش مشرق، «حسن پورقربان» اظهار کرد: شهرستان بهشهر  همزمان با  وفات حضرت زینب(س) میزبان 2 شهید گمنام است و این 2 شهید خوشنام دفاع مقدس پس از تشییع خودرویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر خاکسپاری می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مراسم وداع با این شهدا، شنبه شب همزمان با شام غریبان وفات حضرت زینب(س) در مصلای بزرگ آیت الله سیدصابر جباری(ره) بهشهر برگزار و مراسم تشییع خودرویی 10 اسفندماه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:  شهرستان بهشهر میزبان دو شهید شامل یک شهید ۲۱ ساله است که در  منطقه فاو به شهادت رسید و یک شهید و ۱۸ ساله که در عملیات کربلای ۵ شلمچه جام شهادت را نوشید و پیکر آنها هم در محوطه دانشگاه آزاد بهشهر خاکسپاری می‌شوند.

استان مازندران همزمان با وفات حضرت زینب(س) میزبان 10 شهید خوشنام است و پیکرهای هشت شهید گمنام پس از مراسم وداع تحویل نمایندگان شهرهای رامسر، چالوس، آمل و بهشهر می‌شود و پیکر ۲ شهید شناسایی شده هم در اختیار مسئولان شهرهای قائمشهر و محمودآباد قرار خواهد گرفت.

استان مازندران هم اکنون میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است و با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۳۲ شهید گمنام می رسد.

منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس