کد خبر 1186057
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
بدترین سقوط هفتگی ارزش بیت کوین طی ۱ سال گذشته رقم خورد

بزرگترین ارز مجازی دنیا بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را در این هفته از دست داد که بزرگترین کاهش ارزش آن طی حدود یک سال گذشته بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، روند افزایش ارزش بیت کوین در سال جاری میلادی با مانع مواجه شده و جهت عکس به خود گرفته است. این هفته بدترین هفته برای بیت کوین طی حدود یک سال گذشته بوده است.

 بزرگترین ارز مجازی دنیا بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را در این هفته از دست داد که بزرگترین کاهش ارزش آن از ماه مارس ۲۰۲۰ بوده است. بیت کوین در ساعت ۱۰:۲۲ در هنگ کنگ ۴۶۹۲۵ دلار معامله شد. شاخص گلکسی کریپتوی بلومبرگ که نوسانات بیت کوین، اتر و سه ارز مجازی دیگر را رصد می‌کند، ۲۲ درصد در این هفته پایین آمده است.

 این شرایط سخت برای بیت کوین در بحبوحه آشفتگی‌های بیشتر در بازارهای جهانی به وجود آمده است. افزایش سود اوراق قرضه نشان دهنده بالا رفتن رشد و تورم و اجبار تاجران به ارزش‌گذاری دوباره موقعیتشان در سراسر گروه‌های سرمایه‌ای است. شاخص نزدک-۱۰۰  با سقوط سهام شرکت‌های تسلا و پلوتون اینترکتیو، پایین آمده است.

 تحلیلگران عقیده دارند تقویت ارزش دلار نشانه کاهش ارزش بیت کوین و ارزهای مجازی است.

 ضعف بیت کوین در مقابل نوسانات بازار، کارآمدی آن را به عنوان یک ارز پشتیبان در برابر تورم زیر سوال برده است. بسیاری عقیده داشتند افزایش ارزش سرمایه‌های دیجیتال یک حباب و تکرار نوسانات ۲۰۱۷ است.

 در حالی که همواره از بیت کوین به عنوان یک طلای دیجیتال جدید نام برده می‌شود، طلا از این رقیب خود پیشی گرفته و ۱۷۶۸ دلار در هر اونس معامله می‌شود یعنی کمتر از یک درصد کاهش طی یک هفته گذشته. شاخص دلار بلومبرگ ۰.۳ درصد در همین دوره افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    6 0
    ارز دیجیتال یک حقه آمریکا برای فرار از بدهی خارجی خودش هست که با دیجیتالی شدن پول، و کاهش ارزش دلار بدهی های خودش را کاهش می دهد. از طرف دیگر با بالا پایین کردن ارز دیجیتال که صرفا یک عدد و صفر و یک است، اقتصاد کشورهای جهان و مردم جهان را دستخوش تغییراتی بحرانی خواهند کرد. در مقابل سیاست فراماسونی ارز دیجیتال باید به ارز مشترک منطقه ای روی آورد. وگرنه روزی می رسد که مثل حذف شما از اینستاگرام، ناگهان شما از زندگی دیجیتال حذف می شوید و باید به زندگی غارنشینی روی بیاورید.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    چرا الکی سمپاشی میکنید چقدر رفته بالا اونو اول بگو از هزار تومان سال ۹۰ شده یک میلیارد تومان بیس درصد بیاد پایین چه میشه کسانی هستن پانصد هزارتومن بیت کوین خریده بودند شده پانصد میلیارد از بورس شما که خیلی بهتر هست مردم شش ماهه همه سرمایه شون نابود شده
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    نظر وران بافت ،هشتمین فرد ثروت مند جهان ، غول سرمایه گذاری بازار سهام آمریکا و الگوی بسیاری از سرمایه‌ داران بزرگ جهان در مورد آینده بیت کوین و رمزر ارزها : “در خصوص ارزهای رمزنگاری شده، به طور کلی و تقریبا با اطمینان می‌توانم بگویم آخر و عاقبت بدی خواهند داشت.” بیت کوین سراب است و حبابی مانند حباب گل‌های لاله است که در گذشته اتفاق افتاده است. بیت کوین را تنها می‌توان به افراد دیگر فروخت و این ارز کاربرد دیگری ندارد.
  • م TR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    حجم مبادلات بیت کوین بیش از یک تریلیون دلار هست.این میتونه حباب باشه؟من بعید میدونم.یه تقسیم و تبدیل به تومن بکنید موضوع قابل فهم تر میشه.
  • man IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    0 0
    ایرانی جماعت سقش سیاهه. تا وارد یه بازار میشه سقوط شروع میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس