کد خبر 1191205
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
قیمت بیت کوین افزایش یافت

ارزش بیت کوین ۳.۳ درصد افزایش یافته و به ۵۴۲۰۶ دلار رسیده است و به سمت رکورد ۵۸۳۵۴.۱۴ دلاری که در فوریه ۲۰۲۱ ثبت کرده بود پیش می‌رود.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ارزش بیت کوین در روز سه شنبه برای پنجمین روز پیاپی افزایش یافت و حالا فاصله چندانی با رکورد بالاترین قیمت خود که در ماه گذشته میلادی به آن دست یافته بود ندارد.

بیشتر بخوانید:

سایت‌های خرید و فروش بیت کوین مجوز ندارند

 ارزش این ارز دیجیتال ۳.۳ درصد افزایش یافته و به ۵۴۲۰۶ دلار رسیده است و به سمت رکورد ۵۸۳۵۴.۱۴ دلاری که در فوریه ۲۰۲۱ ثبت کرده بود پیش می‌رود.

 ارزش بیت کوین ۸۷ درصد در سال جاری میلادی افزایش یافته و عملکرد آن بهتر از تمام گروه‌های سرمایه‌ای بوده است. بخشی از این عملکرد خوب بیت کوین مربوط به مقبولیت وسیع آن به عنوان یک روش پرداخت می‌شود.

 ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر برای دومین بار از یک تریلیون دلار گذشته است.

 افزایش ارزش بیت کوین در روز سه شنبه باعث افزایش ارزش سهام مربوط به آن شد و سهام شرکت ماینینگ ریوت بلاکچین و شرکت ماراتون دیجیتال را به ترتیب ۲۸ درصد و ۲۲ درصد بالا برد.

 شرکت‌ها در هفته های اخیر از قدرت بیت کوین برای اضافه کردن صدها میلیارد دلار به منابع مالی خود استفاده کرده‌اند.

 موسسه مالی سیلورگیت کپیتال در روز سه شنبه یک برنامه ۳۰۰ میلیون دلاری برای فروش سهام راه‌اندازی کرده و شرکت میکرو استراتژی هم قصد سرمایه‌گذاری بیشتر در این ارز مجازی را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس