کد خبر 1186039
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
عمل بینی

عضو هیات مدیره انجمن گوش، حلق و بینی ایران گفت: در صورتی عمل جراحی به درستی انجام شده باشد و مدت زمانی از آن گذشته باشد، افراد هنگام دادن تست کرونا دچار با مشکل خاصی رو به رو نمی‌شوند.

به گزارش مشرق، ماجرا از شوخی دو بازیکن فوتبال باهم آغاز شد؛ چند روز پیش بود که جمعی از بازیکنان پرسپولیس، استقلال و ملی پوشان سابق برای گرامیداشت یاد و خاطره میناوند و انصاریان در قالب دیداری دوستانه باهم رقابت کردند.

در ابتدای این دیدار، از تمامی بازیکنان تست کرونا گرفته شد و یکی از بازیکنان به شوخی گفت: «دماغم عملی هست و برای همین دادن تست کرونا برایم سخت است.»

دماغ عملی‌ها در هنگام تست کرونا با مشکلاتی گریبانگیر می شوند؟

ابراهیم رزم پا در پاسخ به این سوال که آیا افردی که عمل جراحی بینی انجام داده اند، هنگام دادن تست pcr دچار مشکل می‌شوند؟، گفت: این موضوع بستگی به این امر دارد که بینی چه زمانی جراحی شده باشد و اگراین عضو به تازگی طی دو هفته تا یک ماه گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته باشد، به دلیل زخم‌ها و ورمی که در آن وجود دارد، فرد هنگام دادن دادن تست دچار مشکل می‌شود، اما با گذشت زمان و خوب شدن زخم‌ها هنگام آزمایش مشکلی برای فرد به وجود نمی‌آید.

عضو هیات مدیره انجمن گوش، حلق و بینی ایران ادامه داد: در بعضی موارد ممکن است افرادی که سابقه عمل بینی دارند، بر اثر جراحی که انجام داده اند، در بینیشان چسبندگی و یا انحراف داشته باشند که این عوامل مانع از رسیدن سوآپ تست به داخل بینی می‌شود، اما در صورتی که عمل جراحی به درستی انجام شده باشد راه بینی باز است و افراد هنگام دادن تست کرونا دچار با مشکل خاصی رو به رو نمی‌شوند.

این فلوشیپ جراحی سر و گردن افزود: در افرادی که قبل از جراحی با مشکلاتی نظیر انحراف مواجه بودند در صورتی عمل به درستی انجام شده باشد دادن تست کرونا راحت‌تر هم می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    کسانی که انحراف بینی دارند سن که بالا برود خوب می شوند.چون هم خواهرم وهم کساتی را دیدم که بعداز بزرگسالی کاملا خوب شدند..وکسانی که عمل زیبایی دماغ انجام میدهند بسیار دیدم بعداز مدتی هم.صداشون تغییر می کنه وهم خوب نمی توانند نفس بکشند..وبه عمل دوم وسوم کشیده میشه- واقعا اگرکسی مشکل جدی نداشته باشند عمل بینی چه لزومی داره ..خصوصا الان ودراین موقعیت خطرناک-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس