کد خبر 1185898
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
رحمتی: باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند/ با شرایط فعلی نمی شود کاری انجام داد

سرمربی شهر خودرو گفت: آقای حمیداوی اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای مجموعه شهرخودرو پیش آمده، نمی تواند مانند گذشته کنار تیم بوده و از تیم حمایت کند.

به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی درباره آخرین وضعیت تیم شهرخودرو با تایید خبر موافقت حمیداوی با انتقال مالکیت این تیم گفت: متاسفانه اصلا شرایط خوبی نداریم. تیم از از نظر مدیریتی و مالی، شرایط خوبی ندارد و از نظر روحی وضعیت بازیکنان و اعضای تیم مناسب نیست. 

سرمربی شهرخودرو افزود :در نیم فصل اول مسائل مالی تیم را تحت فشار قرار داده و اکثر بازیکنان نهایتا ۲۵ درصد دریافتی داشته اند و تا به امروز تنها به احترام مردم مشهد و لطفی که به من داشتند به میدان رفته اند.

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: روز سه شنبه بنا به دعوت آقای حمیداوی، بنده در کنار آقایان وطن‌خواه سرپرست باشگاه و علیپور قائم مقام باشگاه به تهران سفر کردیم و با ایشان و معاونان مجموعه شهر خودرو جلسه داشتیم. 

آقای حمیداوی در این جلسه اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای مجموعه شهرخودرو پیش آمده، نمی تواند مانند گذشته کنار تیم بوده و از تیم حمایت کند . لذا به دلیل اینکه نمی خواهد تیم لطمه ببیند و تیم در نیم فصل دوم نیاز به تقویت از نظر بازیکن دارد تصمیم به واگذاری تیم گرفته و در همین جلسه مقرر شد آقای وطن خواه به عنوان نماینده ایشان امور واگذاری را پیگیری کند تا اگر مجموعه ای به دنبال خرید این تیم است، برای این موضوع اقدام کرده و در این فاصله واگذاری و انتقال امتیاز به خریدار جدید ، مسئولین استان برای حمایت از تیم و جلوگیری از جدایی بازیکنان پیش قدم شوند.

همچنین قرار شد مکاتبات لازم این موضوع روز شنبه از سوی آقای حمیداوی به مسئولین ارسال تا در انجام امور اداری جهت حمایت از تیم تسریع شود. 

مهدی رحمتی با تاکید بر اهمیت دیدارهای این تیم در ادامه مسابقات، گفت: در شهر مشهد همه مسئولین از جمله استاندار محترم ، معاونین ایشان، اعضای شورای شهر ، شهردار ، مدیرکل ورزش و جوانان ، هیات فوتبال و دیگر عزیزان قطعا در کنار تیم و نماینده استان خواهند بود و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات برطرف شده تا تمرکز تیم به عنوان نماینده شهر مقدس مشهد، تنها موفقیت در زمین مسابقه باشد . 

من بعنوان سرباز و برادر کوچک مردم مشهد به عهدی که با انها بسته ام پایبندم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم بکار می بندم و امیدوارم ظرف ۴۸ ساعت اینده مشکلات ابتدایی تیم با درایت مسئولین محترم حل شود تا به همراه بازیکنان شرمنده مردم نشده و بتوانیم با کسب نتایج بهتر از نیم فصل اول دل انها را شاد کنیم.

رحمتی یاداور شد:تمام تیمهایی که خواستار جذب بازیکنان ما هستند باید با آقای وطنخواه مکاتبه کنند زیرا این به دور از اخلاق و انصاف است که برخی باشگاه ها با مبالغ هنگفت بازیکنان ما را هوایی کنند.این بازیکنان با شهرخودرو قرارداد دارند و ارائه پیشنهاد مالی بدون مکاتبه با باشگاه ما غیراخلاقی و غیر حرفه ای است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • 66 IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    5 5
    پس چرا بعضی از تیمها نعمتی یا فرجی یا قاسمی نژاد رو میخاستن میگفتن بیش از 50 درصد قرارداد گرفتن و حق فسخ ندارن ؟؟؟
  • هموطن IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    10 2
    رحمتی نحس هرتیمی میره تیم منفجرمیکنه
    • ایرانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      0 1
      رحمتی ،بس که مغرور و از خود راضی است
    • رضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 0
      رحمتی از اون دست افرادی هستش که به محض اوج گرفتن تمام آدمهایی که باعث رشدش شدن را فراموش میکنه. من هیچ وقت رفتار زشت این فرد را نسبت به مربی و بزرگترش یعنی آقای قلعه نوعی را فراموش نمیکنم. کلا" آدم بی ظرفیتیه و مطمئن باشید هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد.
  • حاجی GB ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    4 4
    من حاضرم امتیاز شهر،خودرو رو بخرم،.امابرای یکی استانهای غربی کشور،. اگر موافقت کنن ظرف ۳ روز آینده کارهای رو راست و ریست کنن .دریافتی بچه ها رو به ۷۰درصد،میرسونم و چند بازیکن هم،حذب خواهم،کرد .
    • مهرداد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      1 0
      داداش چه زدی
  • حسین IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    درود بر شما شب بخیر فولاد نیشابور خواهان امتیاز تیم شهر خودرو هست!
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    دم اقای رحمتی گرم ما پشتتو داریم دمت گرم
  • جاسم IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    دمت گرم اقای رحمتی ما پشتتیم بی خیال نظرها ی مخالف
  • حمیدرضا وفایی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    0 0
    دم مهدی رحمتی گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس