کد خبر 118542
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

آثار مختلفی که از رضا امیرخانی نویسنده ایرانی و پل استر نویسنده آمریکایی در غرفه نشر افق در نمایشگاه کتاب ارائه شده است، در رقابت تنگاتنگ برای جذب مخاطب هستند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، کتاب‌های رضا امیرخانی از جمله ارمیا، جانستان کابلستان، نفحات نفت، من او، قیدار از پرفروش‌ترین آثار غرفه انتشارات افق در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند که آثار وی در رقابتی تنگاتنگ با آثار پل اُستر به فروش می‌رسد.

از کتاب‌های استر، سانست پارک، بخور و نمیر، داستان‌های واقعی از زندگی آمریکایی، سفر در اتاق تحریر همگی با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان جزو پرفروش‌های افق هستند.

«خاطرات صد در صد واقعی سرخپوست پاره‌وقت» نوشته شرمن الکسی با ترجمه رضی هیرمندی، «آسمان خیس» مجموعه داستانی است از چند نویسنده مثل اینگو شولتسه، پتر اشتام، یودیت هرمان و... با ترجمه‌ محمود حسینی‌زاد و «اندازه‌گیری دنیا» نوشته دانیل کلمان با ترجمه ناتالی چوبینه در کنار آثار همینگوی دیگر آثار فهرست کتاب‌های مورد اقبال مردم است.

همچنین کتاب «هاروارد مک دونالد» نوشته مجید حسینی که سفرنامه وی به آمریکا است نیز به مرور به جمع پرفروش‌ها پیوسته است.

امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه غرفه افق در سالن شبستان از ساعت 11 میزبان اسدالله امرایی مترجم، ساعت 12:30 مهسا ملک‌مرزبان مترجم و ساعت 16 رضا امیرخانی نویسنده خواهد بود.

و اما در بخش کودک و نوجوان هم غرفه افق پرفروش‌هایی دارد. مجموعه «تاریخ و فرهنگ ایرانی» که هر جلد آن توسط یک نویسنده و درباره یک حوزه از تاریخ و فرهنگ نوشته شده است، مورد پسند نوجوانان قرار گرفته است. شعر، سینما، نقاشی، نمایش، موسیقی، ادبیات و ... برخی موضوعات این مجموعه هستند.

مجموعه 15 جلدی «مدرسه عجیب و غریب» اثر دن گاتمن با ترجمه محبوبه نجف‌خانی، مجموعه 10 جلدی «ترانه‌های نیایش» سروده‌های مصطفی رحماندوست با گرافیک ویژه‌ای که دارد از دیگر آثاری است که جلب نظر بچه‌ها را کرده است.

همچنین مجموعه فانتزی بارتیمیوس نوشته جاناتان استرود با ترجمه محمد قصاع نیز پرفروش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس