‌فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو‌ با ‌تسنیم: رزمایش‌های ارتش در آینده نزدیک برگزار می‌شود‌/ ‌در اوج اقتدار قرار داریم+ فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش‌های ارتش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ‌آنچه مسلم است برگزاری رزمایش‌ها جزء برنامه‌های کلی ما قرار دارد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، اظهار داشت: رزمایش‌ نیروی زمینی ارتش در منطقه جاسک دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد. رزمایش به‌گونه‌ای قدرتمندانه مدیریت و برگزار شد که دشمن به‌نشانه تسلیم شدن دستانش را بالا برد و اعلام کرد که "هیچ‌گاه قصد تعرض به جمهوری اسلامی ایران را نداریم".

بیشتر بخوانید:

رونمایی از سامانه راداری بهمن و اتاق عمل سیار و خودکششی نجات

وی با بیان اینکه رزمایش‌های ارتش به‌قدری قوی برگزار شد که دشمن حالت انفعالی به خود گرفت، خاطرنشان کرد: به‌لطف انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری امروزه نیروهای مسلح کشور چنان در اقتدار قرار دارند که دشمنان را وادار به عقب‌نشینی از مرزهای جمهوری اسلامی می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش‌های ارتش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فعلاً مکان و زمان رزمایش‌ها مشخص نیست ولی آن چیز که مسلم است برگزاری رزمایش‌ها جزء برنامه‌های کلی ما قرار دارد.

ویدئوی این مصاحبخ را در ادامه ببینید:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    1 1
    ولی واقعا نیروی زمینی ارتش فاصله معناداری با یک نیروی زمینی مکانیزه ،حرفه ای و دارای تجھزات مدرن دارد;مخصوصا در قسمت زرهی و افزایش نیروی انسانی ورزیده باید بسیار کار شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس