کد خبر 1184579
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های گلتاش، پگاه آذربایجان غربی و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مبین وان کیش، شیر پگاه آذربایجان شرقی و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰هزار و ۵۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۲هزار و ۶۶۴واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲میلیارد و ۴۸۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲هزار و ۵۹۳میلیارد تومان در ۲۸۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸هزار و ۱۱۳واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴هزار و ۵۰۰واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۴اسفند ۹۹ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گلتاش، پگاه آذربایجان غربی و سیمان شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های عمران و توسعه فارس، سرمایه‌گذاری صنایع بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و پتروشیمی پردیس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۹۱میلیون و ۹۲هزار ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۶۸۶میلیارد تومان در ۱۴۲هزار نوبت، آیفکس ۱۴۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مبین وان کیش، شیر پگاه آذربایجان شرقی و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملارد و پتروشیمی غدیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس