کد خبر 1184463
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و ۷۴۰میلیارد تومان رسید برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۲۱.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۴۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۷۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «شستا» و «شپنا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۳۱۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «رافزا» و «جوین» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۶۰میلیارد تومان (۹۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۴۳۵میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۲۱.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۶۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۲۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۸۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۳درصد از هفت هزار و۱۹۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۷۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۹۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۹۱۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

صف‌های خرید و فروش امروز در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    کسی نیست جلوی فساد حقوقی ها رو بگیره. سهم دتماد که زیرمجموعه شستا ی دولتیست امروز هم با کد به کد حقوقی به حقوقی در منفی پنج مواجه شد چون حقوقی قصد خارج کردن سهامداران حقیقی از این سهم ارزنده رو داره. لعنت به هر چی حقوقی دولتیست که سود رو فقط برای خودشان و ضرر رو برای سهامداران حقییی میخوان.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    قوه قضاییه دست از ترک فعل بردار و به وظایف نظارتی ات بر دولت برس. خودت خوب میدانی که دولت چه فسادی در بورس ترتیب داده ولی اهمال کاری خیلی بدی داری. جای تاسف داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس