کد خبر 1184071
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

با اجاره ویلا در نقاط مختلف شمال به‌خصوص عروس شهرهای ایران، رامسر زمینه سفری خاطره‌انگیز را برای خود و دوستان فراهم کنید.

بیشتر اوقات زمانی که صحبت از سفر دسته‌جمعی به میان می‌آید بیشتر افراد در اولین گزینه مناطق شمالی کشور را پیشنهاد می‌کنند. زیرا مناطق شمالی کشور که در جنوب دریای مازندران قرار گرفته است منطقه‌ای به نسبت کم وسعت به شمار می‌رود که به دلیل طبیعت جذاب و سرسبز خود از طرف‌داران بسیاری به‌خصوص تهرانی‌ها برخوردار است.

مناطق شمالی کشور که دارای سه استان گیلان، مازندران و گلستان است از راه‌های اصلی جاده هراز، چالوس، فیروزکوه، سمنان - ساری، قزوین رشت، گردنه حیران و مشهد - گرگان امکان تردد دارد به همین دلیل مسافران از هر نقطه از کشور با استفاده از این جاده‌ها قادر به سفر به مناطق شمالی کشور هستند تا علاوه بر حس لذت در جاده‌های زیبا و حیرت‌انگیز به ثبت خاطراتی به‌یادماندنی در شمال کشور بپردازند.

با اجاره ویلا در رامسر طعم واقعی سفری جذاب را بچشید

اما در بین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان می‌توان گفت که استان مازندران طرف‌داران بیشتری را دارد. مازندران که با استان‌هایی همچون گیلان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و گلستان همسایه است با مرکزیت شهر ساری به دلیل برخورداری از جنگل و دریا سالانه میزبان شمار زیادی از مسافران است.

استان زیبای مازندران دارای 58 شهرستان است که ساری، بابلسر، آمل، بهشهر، تنکابن، چالوس، کلاردشت، نوشهر، نور و رامسر از مهم‌ترین آنهاست. در این استان شمالی که از طریق دریا با کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان همسایه است از بنادر صاحب نامی چون بندر امیرآباد، فریدون‌کنار، بندر نوشهر و اسکله و سکوی نفتی نکا برخوردار است که بر اهمیت این استان افزوده‌اند.

اما از بین شهرهای این استان، شهر رامسر که درگذشته سخت‌سر نامیده می‌شد از طرف‌داران بسیاری برخوردار است. رامسر که از سمت شرق با شیرود، از غرب با دهستان اوشان در گیلان، از جنوب با کوه‌های سر به فلک کشیده البرز و از شمال با دریای مازندران محدود می‌شود در تابستان‌ها دارای آب‌وهوایی گرم و مرطوب و در زمستان از آب‌وهوایی معتدل برخوردار است.

منطقه رامسر به دلیل زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود و برخورداری جنگل و دریا لقب عروس شهرهای ایران را گرفته و علاوه‌برآن وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بی‌شمار نیز این منطقه را به شهری جذاب برای سفر تبدیل کرده است به شکلی که علاوه بر مسافران از نقاط مختلف کشور بسیاری از گردشگران و توریست‌ها نیز برای استفاده از جذابیت‌های این منطقه به شهر رامسر سفر می‌کنند.

اما یکی از جذابیت‌های شهر رامسر غذاهای محلی و بسیار لذیذ این منطقه است. غذاهایی همچون سیر انار، بشته واش، مالابیج، بیج، بیج، آغور مسما، نازخاتون، باقالاوابیج، آش کدو، کئی پلا، خورشت آلو، اسفناج مرجی، اسپناساک، دوپتی و ترش آشو از غذاهای محلی این منطقه هستند که تجربه امتحان کردن آنها در کنار جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و آب‌وهوای فرح‌بخش می‌تواند حسی باورنکردنی را برای مسافران ایجاد کند.

برای مسافرانی که سفر به رامسر را انتخاب می‌کنند سوغات‌های جذابی نیز وجود دارد که با تهیه آنها می‌توانند کام دوستان و خانواده‌های خود را شیرین کنند زیرا بیشتر سوغات این منطقه محصولات خوراکی جذاب و لذیذ است که طعمی به‌یادماندنی را ایجاد می‌کنند.

در این منطقه سوغاتی‌های خوراکی همچون کلوچه و کوکی، آغوز نون، پشت زیک، رشته‌به‌رشته، قماق، برنجک، نان قتلمه، عسل و همچنین انواع و اقسام ترشیجات و زیتون و ماهی و برنج است که در کنار انواع محصولات صنایع‌دستی و چوبی که حاصل دسترنج بانوان این منطقه است زمینه تهیه سوغاتی‌های جذابی را برای بازماندگان از سفر فراهم کرده است.

با اجاره ویلا در رامسر طعم واقعی سفری جذاب را بچشید

اما باتوجه‌به اینکه جذابیت‌های شهر رامسر بی‌شمار است برای مسافران و گردشگران برای سفر به این خطه نیز بحث سکونت و اقامت مسئله‌ای اساسی به شمار می‌رود. درحالی‌که این شهر از هتل‌ها و مهمان‌سراهای بسیار لوکس و مدرنی برخوردار است اما افرادی که علاقه‌مند به اجاره ویلا در شمال با اتاقک هستند برای اقامتی مقرون‌به‌صرفه و مملو از آرامش می‌توانند به وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مراجعه کنند که در کوتاه‌ترین زمان امکان رزرو اقامتگاهی مناسب را دارند.

در بین این وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها سامانه هوشمند اتاقک با برخورداری از رتبه نخست رزرو آنلاین اقامتگاه بستری را ایجاد کرده که مسافران قبل از سفر به‌سهولت با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن اتاقک امکان اجاره ویلا و اقامتگاه را در مناطق شمالی کشور داشته باشند و سفری با آرامش را آغاز کنند.

 مسافران برای اجاره ویلا در شمال و اجاره ویلا جنگلی در رامسر می‌توانند ضمن مراجعه به اپلیکیشن و وبسایت اتاقک ابتدا مقصد و شهر موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس به مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازند و با دریافت اطلاعاتی همچون موقعیت جغرافیایی، تعداد اتاق‌های خواب، امکانات ویژه همچون استخر و حتی مشاهده تصاویر واقعی از ویلای اجاره‌ای و قیمت آن اقدام به انتخاب ویلا در شمال و رامسر کرده و با خیالی آسوده پس از رزرو به اقامتگاه مدنظر خود مراجعه کنند.

علاوه‌برآن این امکان فراهم شده که مسافران علاقه‌مند به سفرهای اقتصادی نیز از طریق این وبسایت و اپلیکیشن به بخش اقامتگاه‌های اقتصادی مراجعه کرده و پس از مشاهده ویلاهای اجاره‌ای اقتصادی در شمال و ویلاهای اجاره‌ای اقتصادی در رامسر سفری را با کمترین تجربه کنند.

این در حالی است که مسافرانی که اقدام به اجاره ویلا در شمال و حتی اجاره ویلا در رامسر از طریق سامانه هوشمند اتاقک کرده‌اند نیز پس از سکونت تحت پشتیبانی 24 ساعته این سامانه قرار می‌گیرند تا در صورت بروز مشکلی در ویلای اجاره شده در کمترین زمان مشکل را مرتفع کرده و بستر سفری خاطره‌انگیز را برای مسافران فراهم کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس