ضرب و شتم یک مرد غیرمسلح در متروی نیویورک به دست پلیس - کراپ‌شده

در ویدئوی جدیدی از پلیس آمریکا که انتقادات و خشم بسیاری را برانگیخته، یک مرد سیاه‌پوست دیده می‌شود که چند مامور پلیس شهر نیویورک او را گرفته‌اند و یک افسر دیگر با شدت به سر و صورت او مشت می‌زند.

به گزارش مشرق، تصاویر جدیدی از خشونت پلیس نیویورک علیه یک مرد در ایستگاه مترو که یکی از ناظران آن را فیلم‌برداری کرده، بار دیگر باعث خشم و انتقادات بسیاری از وحشیگری پلیس آمریکا شده است.

در این تصاویر در حالی که چند مامور پلیس یک مرد سیاه‌پوست را با دستان خود گرفته و روی کف ایستگاه خوابانده‌اند، افسر چهارم به شدت و دفعات با مشت به سر و صورت او ضربه می‌زند.

به گزارش شبکه روسی «آرتی»، موج خشم از این اقدام پلیس به حدی بوده که پلیس نیویورک ناچار شد، ویدئویی که خودش گرفته را منتشر کند و مدعی شده اقدام وحشیانه این مامور در دفاع از خود بوده و آن مرد قصد داشته به مامور پلیس آسیب وارد کند.

به ادعای اداره پلیس شهر نیویورک، ماموران در حال همراهی کردن این مرد که نامش «الکس لووری» اعلام شده به خارج از مترو به دلیل کشیدن سیگار در این مکان بودند که او ناگهان به آن‌ها حمله می‌کند. پلیس همچنین مدعی شده این مرد ۵۰ ساله دارای سوءسابقه است.

«پاتریک لینچ» رئیس انجمن خیرخواهان پلیس شهر نیویورک (اتحادیه‌ای برای افسران پلیس نیویورک) از این اقدام وحشیانه نیروهای پلیس دفاع کرده و گفته به درستی عمل کرده‌اند و ویدئوهایی که در فضای مجازی در حال پخش است گمراه کننده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    سیاه پوستان به بایدن رای دادن تحویل بگیرند! چون اساسا این دو قطبی شدید در جامعه آمریکا محصول سیاست های لیبرالی هست ولی متاسفانه رنگین پوستان باز گول خوردند! چون با تغییر رییس جمهور چیزی در آمریکا تغییر نخواهد کرد مگر اینکه سیاست لیبرالی از بین برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس